Vraag over clear blue digitaal zwangerschapstest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shannen, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag over de clear blue digitaal zwangerschapstest.
    Ik heb vanmorgen daar mee getest, helaas gaf ie een foutcode aan.
    Ik heb alles precies zo gedaan als staat aangeschreven dus wat er fout is gegaan weet ik ook niet. Toen ik de teststrip eruit haalde zag ik wel duidelijk 2 strepen staan. Vorige maand had ik ook een test gedaan met deze en toen ging het wel goed stond er niet zwanger maar ook maar 1 streep op de teststrip.

Ik had geen andere testen meer in huis dus kon niet testen met een andere test en ik de beschrijvind stond dat ik dat testding niet meer mag gebruiken. Ontzettend balen want ik had dus nog wel een teststrip daarvan.

Maar wat denken jullie van die 2 strepen?

alvast bedankt
    liefs Shannen

2. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Ik heb de digitale testen van clear bleu zelf nooit gebruikt maar als er 2 strepen staan met een foutmelding zou ik als ik jou was nog een andere test doen. Ik zie dat je 2 dagen overtijd bent dus het zou met een gewone test ook volgens mij wel goed te zien zijn. Ik hoop op een positief bericht voor je. Succes.

groetjes joyce

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb ook twee strepen gahd terwijl ik niet zwanger was. Het is een digitale test, dus je mag ook niet naar de streepje kijken :)

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik snap je onzekerheid. Ik heb zelf een keer negatief getest met de digitale CB-test maar ik zag ook 2 strepen (waarvan 1 heel licht). Een week later bleek het toch positief te zijn. MAAR: je mag de uitslag echt niet aflezen van de teststrook, maar aleen van het scherm. Als hij kapot is, of een foutmelding geeft, test dan opnieuw met een geheel andere test. DAn pas weet je meer. Die 2 strepen moet je niet te serieus nemen, voordat je een andere, positieve test in handen hebt. Ik weet het, het is echt heel vervelend, maar het is nit anders.
    Succes met testen!

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb met de digitale mijn zwangerschap aangetoond.
    Was echt prachtig om opeens zwanger in dat schermpje te zien staan.
    uiteraard twee dagen later nog eens getest, er stond nog steeds zwanger :)

Even opnieuw testen lijkt me ( er zitten er toch drie in) . Wellicht teveel urine op het strookje gekomen.
    ook al zijn het twee streepjes, ik zou daar niet opvertrouwen ( het klopt wel dat je ook hier twee streepjes ziet al je zwanger bent )

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik vertrouw er ook niet op eigelijk.
    Vandaar dat ik ook dit topic opende.

Klopt er zitten 3 teststrookjes bij.
    Ik er nog 1 over. Maar ik mag de houder niet meer gebruiken staat in de gebruiksaanwijzing.

Ik ga vandaag of morgen wel een nieuwe andere test kopen.

Bedankt voor jullie reacties.

liefs Shannen

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    volgens mij moet je de houder gewoon weer gebruiken hoor!Anders hadden er daar ook drie van in moeten zitten.Ik zelf heb ze wel telkens weer gebruikt(vond dat zwanger zo leuk staan en heb er dus drie achter elkaar gedaan haha)

je moet alleen wel zorgen dat het testje in beeld begint te knipperen dan is de test goed!

succes ik duim voor je

liefs

8. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik probeer het morgen nog wel een keer met die testhouder en eventueel met een andere test als ik die vandaag nog kan kopen.

Bedankt voor jullie reacties..

liefs Shannen

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Als er inderdaad in de gebruiksaanwijzing staat dat je bij een foutmelding de houder niet meer mag gebruiken dan zou ik dat ook niet meer doen. Koop maar gewoon een nieuwe, dan kan je nog 4 keer testen ipv drie!

10. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik vandaag opnieuw een test gedaan en ik ben zwanger!
    Ben zo blij..

liefs Shannen

11. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. Niet meer actief

gefeliciteerd meid!

geniet er lekker van!

Liefs Swiggy

13. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Fijn! Gefeliciteerd!

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D
    Jij draait ook al een aantal rondjes mee, of niet?
    Ik hoef nu dus ook niet meer te vertellen wat mijn ervaringen met CB zijn ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    julie kunnen feliciteren onder ik ben zwanger!

Deel Deze Pagina