Nieuwe test.... denk het nu van wel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hope1979, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb van de week getest op 2 dagen overtijd, maar toe was er maar een vaag streepje op de test derhalve de dag erna naar de huisarts gedaan en daar wederom getest. Volgens die test (zonder ochtend urine) zou ik niet zwanger zijn. Heb echter last van dikke klieren in mijn borst en dat ook gezegd tegen de huisarts (zonder dat ik had vermeld dat ik overtijd was)... zegt ie zo... ben je soms zwanger? Dus tja, verteld. Moest ik nog een paar dagen later opnieuw een test doen en anders een bloedtest. Als het toch negatief zou zijn moet ik een mamografie laten doen omdat ik een knobbeltje had gevoeld.

Maar... vanmorgen getest met de testen van de apotheek, die moet je na 5 minuten aflezen. Zie hier het resultaat na 6,5 minuut op de foto... ik heb dit met ochtendurine gedaan. Het lijkt mij van wel of niet? Zal dus maar morgen weer eens naar de huisarts gaan. Op de test staat dat je 'm niet meer mag aflezen na 30 minuten dus dat is nu binnen de tijd gedaan.

Ik hoop het zo, dan heeft mijn lieve schoonmoeder daar voor gezorgd. Zij is donderdag overleden na een lang ziektebed. Mijn uitgerekende datum zou dan zijn op de dag dat zij 3 jaar geleden te horen heeft gekregen dat ze ongeneeslijk ziek is.

En anders zal deze hele toestand wel te maken hebben met de stress eromheen. Maar ik gunde haar zo erg dat ze rust zou krijgen, het doet wel pijn maar ik voel meer opluchting voor haar. Het was zo mensonterend. Mijn man is nog steeds bij zijn vader en ik hier met mijn kleine meid die nu nog in bed ligt. Vandaar dat ik mijn hart wilde luchten bij jullie meiden.

Thankx

XXX

2. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hij lijkt positief. Ik hoop het voor je!
    Sterkte met het verlies van je schoonmoeder...

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Die is zeker positief hoor meid!!!! Sterkte met het verlies van je schoonma..

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ziet er positief uit. Voorzichtig gefeliciteerd met het nieuwe leventje.

Veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder.

5. Linda88

Linda88 Actief lid

9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg:Zwanger! voorzichtig gefeliciteerd!

En veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zeg ook zwanger hoor!! GEFELICITEERD!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
    Wanneer was jouw nod?

8. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    20 maart

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd! Die is overduidelijk hoor! :D

En gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder.... :(

10. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Ha lieverds,

Bedankt voor jullie reacties. Ik durf het echt nog niet te geloven. Toen ik donderdag die test deed leefde mam nog, had het haar zo graag willen vertellen. Maar ik denk dat ze dat allang geweten heeft. Ze zal de beschermengel voor ons zijn.

Ik vertel nog maar even niets aan mijn man, ga eerst maar morgen even naar de huisarts. Wil hem niet nog meer verdriet doen als het opeens toch niet juist blijkt te zijn. Maar ik hoooooop het zo....

X

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

meid die is positief hoor! zal het heel raar vinden als deze niet positief is

Heel veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zeg zwanger !

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Och lieve meid, je kunt het je man best vertellen, want je bent hardstikke zwanger! Dit is een hele mooie test. En hij kan wel wat goed nieuws gebruiken. Julllie moeten nu ook niet langs elkaar heen leven met je emoties. Jij bent blij en verdrietig tegelijk. Gun hem dat ook.

Mijn schoonmoeder overleed ook toen ik net zwanger was, heel heftig, maar het is zo fijn om het met je man te delen!!!!!!!

14. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    @Melisa,

We zijn ook al zo blij dat ze de zwangerschap, geboorte en het eerste jaar van onze oudste dochter heeft meegemaakt. 2 dagen na diens verjaardag ging het opeens super slecht met het resultaat van haar overlijden 5 weken later.

Heb het hem juist tijdens het wandelen verteld, doen toch morgen nog een test en als die onduidelijk zou zijn dan ga ik naar de huisarts voor een bloedtest maar ik denk idd dat de HCG waarden nu hoog genoeg zijn en dat misschien bij de test van de huisarts met een hoger aantal HCG geteld wordt? Wie zal het zeggen.

Ik ben momenteel in ieder geval positief gestemd en ontzettend gelukkig. Kunnen het ook zo zien dat mam heeft plaatsgemaakt voor haar kleinkind en dat is een ontzettend mooie gedachte!

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn schoonmoeder heeft onze dochter ook precies een jaar meegemaakt, daarna werd ze ziek, en was het binnen een maand afgelopen. We hebben nog net kunnen vertellen dat ik zwanger was.

Fijn dat je het je man wel hebt verteld, want je hebt elkaar zo hard nodig nu. Heel veel sterkte, ook al zal je zwangerschap nu even naar de achtergrond verdwijnen is mijn ervaring, probeer er wel van te genieten!!!

16. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    zwanger, zwanger, zwanger!! MOOIE TEST HOOR :)
    mijn vader heeft mijn man en kinderen ook nooit gezien, hij is al overleden in 2003..
    maar wens jullie wel heel veel sterkte en kracht *knuf*

17. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    ik zou zeggen zwanger! succes morgen bij de huisarts... ga hard voor je duimen :)

Sterkte met het verwerken van het verlies

18. Hope1979

Hope1979 Actief lid

18 nov 2010
    202
    0
    0
    Vanmorgen naar de huisarts gedaan, daar weer een test met ochtendurine gedaan en kreeg een lichte streep als uitslag. Niet doorslaggevend volgens de assistente.... GRRRRHHHHH

Dus nog steeds niet duidelijk of ik nu wel of niet in verwachting ben. Nu afwachten tot 5 uur en anders morgenvroeg wat de bloeduitslagen zeggen.

19. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Maar je krijgt een streepje, dus maak je hcg aan....dan ben je toch zwanger? Of ben ik nu suf? Raar verhaal zeg...! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!

20. zeventien

zeventien Lid

16 mrt 2011
    17
    0
    0
    Utrecht
    Huh als jij niet zwanger bent dan bestaan er geen mensen. Wat raar dat de assistente dat zegt. Heeft ze zelf weleens een test gedaan?
    Succes!!!!

Deel Deze Pagina