Ik ben eens benieuwd wat de gemiddelde zp'er s avonds allemaal doet. Met het weer dat het nu buiten is krijg ik helemaal het herfst gevoel. Ik moet nog ff een rondje huishouden doen en dan lekker op de bank met een boek en een wijntje straks.
Ja het is nu wel heel droevig weer ineens.. Ik zit nu nog met de jongste naar een filmpje te kijken met een bakkie koffie en hij wat chippies. Dadelijk gaat ie naar bed en dan ga ik m´n oudste dochter wegbrengen, die gaat uit. Daarna met een filmpje op de bank denk ik. Nog ff rustig aan. Maandag gaat mijn man voor 6 weken naar Panama.
Op de bank met een glas dubbelfris, iPad op schoot en Ik vertrek kijken. Dan vroeg naar bed, ouderwets saai! Heerlijk. (Maar heb wel afgelopen week de 4daagse gelopen, 5km per avond en gisteren op het blarenbal 4 bier op... Dat is teveel van het goeie
Op bed netflix kijken en waarschijnlijk in slaap vallen. Ben aan het werk dit weekend en morgen laatste dagje dan 2 wk vakantie
De afwas moet nog gedaan worden ( geen vaatwasser), was in de droger en wasmachine opruimen ( misschien laat ik dat staan voor morgen ) Ik heb nog vakantie.... Kindje moet nog een fles... Daarna? Misschien tv kijken, of achter de laptop of borduren...
Mijn verjaardag vieren met een gebakje en lekker koken samen met mijn man voor morgen want dan is hij jarig en vieren we het met een hapje en een drankje... helemaal naar mijn zin 😊
ik kijk tv, zit ondertussen met de laptop op schoot op de bank en ga op tijd naar bed want heb morgen een dagdienst dus om 5:30 mn bed ui
Op de bank met een boek en een denkbeeldig wijntje en chipje (probeer af te vallen, vandaar denkbeeldig), als dl het toe laat. Ze sliep net, maar huilt alweer.
Net BBq gehad (ja meer binnen als buiten) Kids in bed gegooid en nu lekker op de bank! En zou ook wel op tijd naar bed moeten.
net klaar met eten en koffie dochterlief ligt net op bed. Wilde net even bellen met mijn zusje maar die drukt me weg druk met de kids vrees ik voor d`r nog effe. Belt w.s. zo wel terug denk ik. Straks op de bank met een wijntje en mijn boek en of de tv macbook binnen handbereik. Heftig weekje emotioneel achter de rug dus verder gewoon niets
Kinderen op tijd naar bed gebracht, mijn aankopen van dagje shoppen gister allemaal opgeruimd en kaartjes verwijderd etc. Toen genoten van zelfgemaakte Irish Coffee en een stuk zelfgebakken appelkaneeltaart met slagroom. Nu kijk ik mijn serie (Once upon a time ) terwijl ik 1 kat op mn buik en 1 kat in mijn nek heb. En als mijn vriend op tijd vrij is hebben we misschien nog tijd voor een filmpje samen. Al verwacht ik dat t te laat wordt en ik gewoon rond 01-02:00 naar bed ga
Vriend is werken, kleinte uit logeren, en ik ga zo lekker met drinken en wat lekkers op bed mijn boek lezen. Heb me voorgenomen op tijd te gaan slapen, morgen moet ik er om 5.30 uit. Alleen lukt dat bijna nooit. 😉