Hallo meiden, Wij zijn nu 3 jaar bezig voor ons eerste kindje, waarvan 1 jaar in de mmm. Onlangs iui nmr 3 gehad, voor het eerst met injecties voorheen met clomid, nu ook voor het eerst utrogestran bolletjes. Nu heb ik sinds het weekend last van hoofdpijn ( wat ik nooit heb) en sinds gisteren met vlagen misselijk en ook soms wat duizelig. Nu dacht ik zou ik dan eindelijk zwanger zijn, maar toen bedacht ik me zou dit van de utrogestran bolletjes kunnen komen, ik gebruik ze nu 1,5 week ik zou vrijdag ongesteld moeten worden. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik durf niet te testen zo bang voor weer een teleurstelling.
Helaas kan utrogestan zeker deze klachten geven. En nog erger: utro kan ook je ongi tegenhouden. Het enige wat werkt is op een gegeven moment testen. Ik zou overigens niet eerder testen dan 12dpo, om teleurstelling te voorkomen. Ik weet hoe lastig het is hoor
Ja ik was er al bang voor ppfff met deze klachten lijkt het zo echt, je wordt zo voor de gek gehouden door je eigen lichaam ik zit nu op 11 dpo.
Yes... ik heb ook bijwerkingen van de utro. En het houdt ook mn ongie tegen. Ik test altijd op 13dpo en als deze negatief is dan stop ik ook direct met de utro. Anders heb ik echt een LF van 18 dagen. Heel irritant..
Het kunnen bijwerkingen zijn en het kan door een zwangerschap komen. Er is dus helaas nog niks van te zeggen. Succes met de laatste wachtdagen!
Ja ik hoop antuurlijk het laatste en het liefst zou ik nu een test gaan kopen, maar ben zo bang voor die teleurstelling. Morgen hebben we toevallig ook een gesprek om mogelijk over te stappen op ivf zou zo fijn zijn als dat niet hoefde. Maar als de klachten van de utro zouden zijn is het dan niet vreemd dat die pas na dik een week gebruik zijn ontstaan??
Hoe geconcentreerd was je urine? En welk merk test heb je gebruikt? Vergeet niet dat je in principe pas over 3 dagen mag testen...
Uhm ja hoe geconcentreerd, had een uur ervoor nog geplast gewoon normaal gedronken vandaag en heb een action test gebruikt. Ja ik zal de hoop nog niet opgeven.
Nog niet opgeven! Je zit nog ruim voor je NOD en je hebt met niet zulke geconcentreerde urine getest. Voor een ovulatietest moet je het al 3-4 uren ophouden, dus dat zou ik voor een zwangerschapstest ook aanhouden. En het liefst met ochtendurine testen.