Hoeveel dpo

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lisan86, May 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Een week geleden had ik een knaller van een ovulatietest. Zaterdag was de test nog steeds positief. Daarna heb ik niet meer getest ovm vakantie. Nu heb ik sinds gister erg gevoelige tepels. Omdat ik vroeg testen wil voorkomen heb ik mij eisprong op 9-5 gezet. Dat zou inhouden dat ik gister met 3dpo al last had van mijn borsten. Naar mijn idee veel te vroeg. Voor de meiden die al zwanger zijn geweest, op hoeveel dpo kregen jullie klachten? Ik denk dat mijn eisprong toch al zaterdag is geweest! Dan zou ik nu op 6dpo zitten!

2. Tiess85

Tiess85 Actief lid

Jan 2, 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die klachten zeggen helaas niet zoveel. . Ik had ze toen ik zwanger was maar ook toen ik niet zwanger was. Het enige verschil in de rondes dat ik zwanger was dat ik heel duidelijk de innesteling voelde. Maar dit heeft ook lang niet iedereen. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat je over een paar dagen positief test! Succes met wachten nog even!

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    De ene keer dat ik juist zwanger was niet. 😅
    10 dpo getest, alhoewel ik gewoon wist dat het niet raak was deze ronde. Was negatief dus savonds een fles Prosecco in mijn eentje leeg gedronken tijdens gezellig date avondje met ml. 😶 Volgende morgen misselijk en hoofdpijn dus dacht kater, maar die heb ik nooit dus toch nog maar even testje tegen aan gegooit. (Just incase) en licht positief. 😰 Raak dus.
    Klachten kwamen pas rondt de 4 weken ofzo en alleen lichte misselijkheid als ik het mij goed herinner. :)

Succes met het wachten en hoop dat het snel raak is! :)

4. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga er deze ronde ook vanuit dat het niet raak is. Heb behalve mijn gevoelige tepels nergens last van terwijl ik tijdens vorige cyclussen echt heel veel kwaaltjes had (maar geen gevoelige tepels) en dacht dat het raak was! Nog ruim een week wachten helaas!

5. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Hier ook net zo. Gisteren had ik wat roze afscheiding en iets steekjes en sinds vandaag gevoelige tepels. Heb vorige week donderdag en zaterdag geklust. Weet niet precies wanneer m'n ei was want test niet, maar had in die dagen wel ovulatiepijn en rekbaar slijm. Zou morgenochtend wel een test willen doen maar is denk ik nog te vroeg. Pff spannend hè

6. Lisan86

Lisan86 Actief lid

Jan 5, 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel spannend! Ik heb dus wel getest en het zaterdagochtend en nacht van zondag op aandag gezellig gemaakt. Hoop ook echt dat dat genoeg is! Ik wil pas volgend weekend ergens testen... vorigw maand te vroeg getest en zag toen een tuuratreepje. Helaas daarna toch gewoon ongesteld geworden, dus die teleurstelling en spanning wil ik voorkomen!

Share This Page