Slagingskans m.b.t. leeftijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LisaElise, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisaElise

LisaElise Nieuw lid

26 sep 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,

Wij zijn Lisa en Elise en wij doen ons profielwerkstuk over IVF. Daarvoor hebben we wat informatie nodig en wij vroegen ons af of u misschien wat vragen wilt beantwoorden. Wij hebben een vragenlijst gemaakt met betrekking tot de slagingskans bij verschillende leeftijden. Wij hopen dat u de tijd heeft om ons eventjes te helpen!

https://goo.gl/forms/MzJlL2zRqwcdMtGa2

Mvg,

Elise en Lisa

2. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Ik heb hem ingevuld maar mis bij de laatste optie de mogelijkheid om 0 in te vullen. Er bestaat nl ook de kans dat je geen succesvolle terugplaatsing hebt.

Succes verder ermee.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    IVF is inderdaad geen wondermiddel. Ook als je meerdere IVF-behandelingen ondergaat, hoeft het helaas nog niet in een zwangerschap te resulteren. Er blijven mensen ongewild kinderloos, terwijl ze wel jarenlang van alles hebben geprobeerd. Voor het juiste beeld moet dus zeker het getal 0 worden toegevoegd!

Verder is de kans van slagen niet alleen afhankelijk van leeftijd, andere factoren spelen een belangrijkere rol. Ook dat komt niet naar voren in jullie onderzoek.

Succes!

4. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    gedaan.
    Moet me er misschien niet mee bemoeien maar is de vragenlijst niet heel summier?
    Kan me niet voorstellen dat je uit alleen deze vragen zo'n conclusies kunt trekken.

5. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik vind het ook vrij summier allemaal.
    Er wordt naar leeftijd gevraagd, maar niet hoe lang er behandeld is. In mijn geval zat er 5 jaar tussen de 1e terugplaatsing en daadwerkelijke zwangerschap.

Deel Deze Pagina