vraag over cz zorgverzekering! wat moeten wij betalen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door music4life, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mamak vreemd want bij mij zeiden ze ook dat ik een deel van die 3.70 terug kon krijgen..

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    en welke aanvullende verzekering van CZ heb jij dan?

3. Niet meer actief

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hai

Ik heb het ideaal pakket en toen ik me aanmelde bij CZ kraamzorg zei die vrouw tegen me dat ik een deel van die 3,70 euro per uur terug zou krijgen ! Dus ben benieuwd wat het wordt !

5. music4life

music4life Niet meer actief

dames ik heb dit gezonden gekregen

thuis 100% vanuit de hoofdverzekering
    poliklinisch met medische indicatie 100% vanuit de hoofdverzekering
    poliklinisch zonder medische indicatie maximale vergoeding bedraagt € 180,- per dag.
    Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten vindt volledige vergoeding plaats.

klinisch (= ziekenhuisopname) 100% vanuit de hoofdverzekering
    kraamhotel 100% vanuit de hoofdverzekering
    Kraamzorg Vergoeding
    thuis 100% minus eigen bijdrage van € 3,70 per uur vanuit de hoofdverzekering.
    De eigen bijdrage van € 3,70 per uur wordt door het kraamcentrum rechtstreeks bij u in rekening
    gebracht.
    Heeft u een aanvullende verzekering SuperTop of Excellent dan komt de eigen bijdrage voor vergoeding in aanmerking.
    kraamhotel 100% minus eigen bijdrage van € 3,70 per uur vanuit de hoofdverzekering
    Om vast te stellen welke eigen bijdrage u heeft kunt u contact opnemen met CZ Kraamzorgservice.
    aanvullende kraamzorg 100% over maximaal 4 dagen
    Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten.

couveuse nazorg 100% maximaal 12 uur
    Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten.
    kraamzorg na een ziekenhuisopname 100% maximaal 6 uur

Deel Deze Pagina