hai Ik heb het ideaal pakket en toen ik me aanmelde bij CZ kraamzorg zei die vrouw tegen me dat ik een deel van die 3,70 euro per uur terug zou krijgen ! Dus ben benieuwd wat het wordt !
dames ik heb dit gezonden gekregen thuis 100% vanuit de hoofdverzekering poliklinisch met medische indicatie 100% vanuit de hoofdverzekering poliklinisch zonder medische indicatie maximale vergoeding bedraagt 180,- per dag. Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten vindt volledige vergoeding plaats. klinisch (= ziekenhuisopname) 100% vanuit de hoofdverzekering kraamhotel 100% vanuit de hoofdverzekering Kraamzorg Vergoeding thuis 100% minus eigen bijdrage van 3,70 per uur vanuit de hoofdverzekering. De eigen bijdrage van 3,70 per uur wordt door het kraamcentrum rechtstreeks bij u in rekening gebracht. Heeft u een aanvullende verzekering SuperTop of Excellent dan komt de eigen bijdrage voor vergoeding in aanmerking. kraamhotel 100% minus eigen bijdrage van 3,70 per uur vanuit de hoofdverzekering Om vast te stellen welke eigen bijdrage u heeft kunt u contact opnemen met CZ Kraamzorgservice. aanvullende kraamzorg 100% over maximaal 4 dagen Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten. couveuse nazorg 100% maximaal 12 uur Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten. kraamzorg na een ziekenhuisopname 100% maximaal 6 uur Indien u een aanvullende verzekering Basis, Plus, Top, SuperTop of Excellent heeft afgesloten.