hoe is je buik vlák na de bevalling??

Discussie in 'De bevalling' gestart door juenco, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden,

totaal niet relevant, maar ik ben toch nieuwsgierig:

Hoe voelt je buik aan en hoe ziet je buik eruit vlák na de bevalling.

Ik heb nu het idee dat het een ingezakt hoopje ellende zal zijn, één en al vel en zakkerigheid :$ :D :D :D

Ach ja, waar je al niet over na gaat denken tijdens die lange verlofdagen.

2. miss spider

miss spider Actief lid

30 jun 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    je beschrijft het goed!Ik had het gevoel een hangbuikzwijntje te zijn,alleen dan totaal niet strak in het vel.

voelde een beetje als plumpudding!

3. parmessar

parmessar Niet meer actief

zachte, blubberige buik. Heeft tijd nodig om te herstellen. En je moet natuurlijk zelf wat afvallen als je te veel bent bijgekomen + sporten8)

na een tijd zie je er gewoon normaal uit hoor!

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    owww.....haha, ik dacht ik zal het wel mis hebben, maar niet dus ;)

Hihi, nou ik zie het wel dan. Ik hoop trouwens heel snel, ben zo benieuwd naar de kleine!

5. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey hoi,

ik had alleen wat flubber vel over zeg maar hahah het hong niet zo .. wat trouwens wel grappig is als je net bevallen bent . kunt je echt heel ver in je buik duwen, alsof je je ruggewervel kunt voelen ( niet dat dat zo is )
    en in de loop van de week als je bevallen bent trekt een groot gedeelte buikje weg :D ...

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.194
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leeg, zacht en blubberig:)

7. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    hihihihi, leuk hoe je het beschrijft, inderdaad is je buik heel zacht en ´vreemd´, het is een eigenaardig gevoel ook...heel leeg (logisch natuurlijk als je baby eruit is,haha)na een paar dagen was het bij mij weer vrij strak (daarentegen waren mijn borsten mega groot....zat mijn buik niet meer in de weg maar waren het mijn borsten,hahaha)

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het voelde zo plat en leeg aan heel zacht ook idd soort pudding haha.

Groetjes

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha inderdaad. Echt erg! Had ook een heel grote buik, en dus ook echt een berg vel over, brrr. Het zag er niet uit. Heb de ochtend erna een sluitlaken aangetrokken, dan zat en voelde alles tenminste weer 'normaal'.

Maar het trok redelijk snel bij.

Weet je waar het op leek? Op van die mensen in make over programma's die eerst 100 kilo afgevallen zijn en dan vel over hebben.

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Hopelijk niet zo: (is niet mijn buik hoor... die zag er nog wel een tijdje uit alsof ik 4 maanden zwanger was. Booehoehoe!!!) Ik wilde deze keer maar voor de BellyBandit gaan...

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn buik zag er gelukkig ook niet zo uit... Alhoewel... Als ik het zo bij elkaar gepakt had misschien wel...

Ik had ook een blubberbuik na de bevalling... En idd, dat rare gevoel dat je je buik heel ver in kunt drukken... Je rechte buikspieren gaan wijken in de zwangerschap, ik heb nog een hele tijd een gleuf gevoeld in het midden van mijn buik... Heel raar...

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik vond hem voornamelijk zoooooo leeg...:(:(:( Miste echt mijn meissie in mn buik.
    Maar elke keer in de spiegel voelde ik me zo slank:) hihi...(was niet zo hoor en dat gevoel duurde alleen de eerste week)

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou, echt net vlak erna wel bij mij hoor. Alhoewel niet zo verfrommeld, maar echt stukken los vel... Haha, smakelijk. Dacht echt, dat komt noooit meer goed! (Gelukkig wel uiteindelijk maar toch)

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik had veel vel over, nu nog steeds een velrol aan de onderkant van mijn buik. Het was net alsof ik heel veel was afgevallen zoveel vel als dat was. Ik kon mijn buik ook heel erg indrukken, zoals anderen ook hier verteld hebben.

En zacht, dat was hetgene wat mij inderdaad ook het meeste opviel. echt fluweel zacht bijna.

ps: mijn schoonzusje kwam gisteravond bij ons eten, zij woont en studeert in de andere kant van 't land en heeft mij voor het laatst gezien toen Tim pas geboren was. "Goh", zei ze "het lijkt wel alsof er nog een baby verstopt zit in je buik." :$ EN BEDANKT! Ik kon haar wel een schop onder haar kont geven. Wij mogen elkaar gelukkig heel graag dus ik heb haar maar even zachtjes aan haar haar getrokken en gezegd dat als ze me nog een keer zo'n opmerking flikt, ze wel gelijk weer weg mocht gaan haha :p

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ha, precies wat ik wilde typen! :D

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Geen los vel trouwens, maar wel lekker zacht. Weet nog goed dat ik net bevallen was, de kleine op mijn borst lag en ik maar in die buik zat te prikken.

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dat idee heb ik nu nog steeds als ik voor de spiegel sta! En dat na 1 jaar en 4 maanden. ;)

18. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik weet nog dat ik kort na de bevalling op mijn rug op bed lag en dacht "wat een platte buik!", totdat ik op mijn linkerzij draaide en die hele buik serieus naar links viel......wat een schrik:D.

Gelukkig komt het allemaal wel weer goed.

19. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Bij mij was net na de bevalling de buik bijna helemaal weg.. Ik ben nu 4 weken verder en mijn buik is gewoon weer plat. Ik ben zelfs lichter nu dan voor de zwangerschap.

Moet wel zeggen dat ik maar een heel klein buikje had!

20. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Bij mij was ook een leeg zacht stuk vel met gekke strepen erop. Dat laatste is nu een stuk minder na een hoop gesmeer met biotherm, maar dat stuk vel is nog niet helemaal weg hoor. Er zit ook nog wat vet onder helaas, terwijl ik echt weinig was aangekomen.

Deel Deze Pagina