Afgelopen zondag gestopt met de pil, na 8a9 jaar geslikt te hebben. Nu erg veel last van rugpijn, hoofdpijn, winderigheid en veel plassen. Zou dit allemaal bij het ontpillen horen en hoelang gaat dit nog door? Iemand die ervaring of tips heeft? Groetjes!
Ja dit kan er inderdaad allemaal bij horen, ook kan je last hebben van hoofdpijn last van je borsten, zelfs kan je zwangerscjaps kwalen hebben.... Het duurt ff voor je lichaam eraan gwend is om het zelf te doen, en hoe lang het duurt? Dat verschilt per persoon dus dat zou ik je niet kunnen vertellen.... succes ermee in iedergeval....
Hoelang je moet ontpillen is bij iedereen verschillend. Ik zelf heb er ongeveer dik een jaar over gedaan. Ik had dit al helemaal verwacht dat het zo lang zou duren aangezien ik heel gevoelig ben voor medicatie en alles daaromheen, dus waarschijnlijk kan je daar ook veel uithalen. Maar de echte ontpil klachten hebben 6 maanden geduurt bij mij. Maar dat kwam dan ook waarschijnlijk omdat in het begin twee hele lange cyclussen heb gehad. Ik ben ook meer gaan plassen na het stoppen met de pil de rest herken ik eigenlijk niet. Maar hoofdpijn is wel vaak een teken van hormoon schommelingen dus passen wel bij het ontpillen. Groetjes en ik hoop dat je snel ontpilt mag zijn!
dat verschilt idd ik heb 5 maanden op mijn ongesteldheid nmioeten wachten na het stoppen met de pil....maar geen klacht niks gehad al die maanden, voelde me super. nu ik ongi ben ook helemaal niks...alleen bloed haha het is wel zonde dat je zo halverwege de pil bent gestopt. het is beter om de strip af te maken en dan te stoppen. hierdoor kan je lichaam nu ook helemaal in de war zijn.. succes
Ik ben aan het einde gestopt met de pil. Afgelopen zondag moest ik met een nieuwe strip beginnen .. dus ben er niet halverwege mee gestopt. We gaan eerst ook kijken hoe mn lichaam er op reageerd. Als alles goed verloopt gaan we verder .....
Ik ben eind november gestopt met de pil (na ongeveer 10 jaar gebruikt te hebben) en heb begin december mijn menstruatie gehad. Daarna heb ik geen menstruatie meer gehad Ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste echte menstruatie en heb wel erg veel klachten, maar heb ook al 4 keer bloed laten prikken voor van alles en nog wat. Heb kort geleden pfeiffer gehad (is niet meer actief aanwezig in het bloed) en mijn leverfunctie is nog te hoog. En vandaag bleek mijn suiker te laag te zijn :S Beetje lastig in te schatten wat dus bij het ontpillen hoort en wat bij iets anders. MOet binnenkort dan ook naar de internist, hopelijk kan die voor wat duidelijkheid zorgen. Heel veel succes in ieder geval en tips, ehh luister naar je lichaam! Groetjes Janneke