Vond het geen gezicht meer; die ene chocoladeletter tussen mijn kerstkransjes...dus heb ik net de hele chocoladeletter opgegeten. Ik schaam me Maar het was wel lekker!
Pfff, ik zou me diep schamen als ik jou was Maar ik snap het wel hoor: die chocoladeletter daar zo heel alleen laten liggen zou ik ook niet doen. Dat is chocola-onvriendelijk.....
haha dat ken ik! schaam me ook kapot als ik zoiets doe, kan gelukkig wel vanavond mijn schuldgevoel lekker weg sporten
Haha ja naja.. waarschijnlijk werd ie toch alleen maar gepest en buitengesloten door al die kerst kransjes. Ik denk dat ik de chocolade letter ook had gered en dan de kerstkransjes nog had gestraft voor het gepest door ze ook op te eten
Je moet je niet schamen, je mag jezelf toch af en toe eens verwennen? Ik heb net twee repen chocolade met nootjes op
dat jullie je al voor een chocolade letter schamen zeg ik eet een rol koekjes per dag en met sinterklaas had ik een 2 kg zak kruidnoten in 4 dagen op en ik sport ook niet
Haha, ik ga me ook niet schamen hoor als ik een zak chips achter mekaar heb leeggeten of als ik een pak koekjes op heb die ik net een kwartier geleden bij de supermarkt heb gekocht. Moet af en toe kunnen toch?
ik eet bijna dagelijk een chococlade reep , schaam me ook diep , maar goed het is toch geheim ,niemand weet het verder behalve forum mensen
Oh ik was me laatst toch trouwens kotsmisselijk joh! Ik raad ook niemand aan om een zak chocolade kruidnoten in één keer leeg te eten... Maar dat is nou typisch een geval als je eraan begint kun je niet meer stoppen haha!
als een reep echt zo slecht was, was het wel verboden. waarom voel je je dan schuldig? een shot heroine is erger hoor
ik raad het wel iedereen aan! ik eet altijd die dingen in 1x op.. en het liefst nog onderweg naar huis.. als ik thuis ben istie al op