hoi hoi ik heb sinds vandaag een bakerzak voor mijn zoontje, wat zal ik hem aantrekken : gewoon een pyamaatje of is dat te warm? De bakerzak is van dun katoen. hij slaapt onder een lakentje en dekentje en het is ongeveer 19 graden op de slaapkamer. groetjes Lonneke
een romper volstaat wel,misschien paar dunne sokjes drbij,tenzij je echt een dun pyamatje hebt dan kan dat ook nog wel
ik weet niet hoor! maar moet de kleine dan geen slaapzakej en pyama? Gwn een vraag geen advies ofzo! ik weet het niet , maar bij men zus heeft de kleine denk ik tog altijd slaapzak en pyama ( soort van kruippak in 1 stuk) gedragen! ..
ja maar het gaat om de kleertjes die Julian in de bakerzak aanmoet. anders moet hij inderdaad een pyama aan, zonder is veel te koud nu! groetjes Lonneke
Ik had Jacob altijd 's nachts met een pyjama in de bakerzak en overdag met z'n kleertjes aan (behalve in de zomer).
ja dat heb ik ook gedaan vannacht en het was niet te warm of te koud, precies goed! hij heeft er vanmorgen al lekker in geslapen en nu weer! ik hoop zo dat het werkt...geeft een boel meer rust als het slapen wat makkelijker gaat groetjes Lonneke
Thijn heeft alleen zijn rompertje erin aan. Hij heeft het al heel snel warm. Ik heb hem dan wel een lakentje en een warm dekentje over. Als het 's nachts heel koud wordt doe ik hem een pyamabroekje en sokjes erbij aan.
Ik doe bij Jesse alleen zijn broekje uit! Zo stond het ook op het plaatje wat je bij de baker zak kreeg!
ik heb hem van iemand overgenomen en daar zat geen beschrijving meer bij. maar ik doe bij Julian alleen z'n sokjes uit overdag en s'nachts gewoon in zijn pyama. En het gaat goed zo! groetjes Lonneke
Wat voor bakerzak gebruiken jullie, als ik vragen mag? Wij zijn nu ook sinds een paar dagen bezig met inbakeren en dus nog een beetje zoekende aangezien er zoveel varianten zijn. Wij hebben de Pacco overigens.
Hoi ik gebruik de bakerzak van puckababy. kijk maar eens op www. puckababy.com. die zit niet zo strak om het lichaampje maar is meer een soort slaapzak zonder gaten voor de armen. en dus kan je kindje zich niet meer wakker slaan. hij geeft ook een geborgen gevoel. Julian kon er niet tegen om zo strak ingebakerd te liggen, en dit vind hij prima! succes Lonneke
Hoi Lonneke Dankje voor je antwoord. Ik had de zak van Puckababy inderdaad al gezien, maar ben bang dat die toch nog te losjes gaat zijn, dan kan ze nog behoorlijk bewegen. Hoe ervaar jij dat?
hoi Joldeg, ook ik heb de puckababy... en Jesse vind het juist wel fijn dat hij wat kan bewegen! Dat hele strakke is niks voor hem.. Je moet trouwens van deze zak de onderkant ook nog oprollen en knopen, zodat je zelf kan bepalen hoever zijn handjes zullen komen! Succes!
julian vindt het ook wel fijn dat hij nog kan bewegen. Hij wordt echt boos als hij merkt dat hij niet meer kan bewegen. en hij kan ook nog in z'n favoriete houding liggen, met z'n handjes naast z'n hoofd! succes Lonneke
Meestal doe ik hem ook alleen zijn rompertje aan en eventueel nog een t-shirtje; maar zijn broekje doe ik wel uit. Nouno heeft het ook heel snel te warm. succes ermee