wie rijdt/heeft gereden in een renault twingo zonder stuurbekrachtiging? ik vindt het een leuk autootje maar ik ben niet gewend zonder stuurbekrachting te rijden en vroeg me af of het zwaar stuurt
Ik heb er 1, uit 1999, ik vind het niet zwaar sturen. Hiervoor (3 jaar geleden) had ik een fiat zonder stuurbekrachtiging, maar dat was verschrikkelijk.. Ik heb ook een auto van de zaak, een laguna van vorig jaar met stuurbekrachtiging, dus ik weet wel het verschil Maar ik rij graag in mn twingootje Maar ik neem aan dat je eerst een proefritje maakt? Veel suc6!
Ja hier een twingo'tje gehad zonder stuurbekrachtiging, hij kwam uit 1994 dus dat zat er nog niet op ! Maar reed prima hoor! Stuurde helemaal niet zwaar. Mijn nichtje heeft er nu een met stuurbekrachtiging maar super brede banden eronder en die stuurt zwaarder dan die ik eerst had zonder stuurbekrachtiging . Enne die oude twingo'tjes zijn super! ! Wel even een proefritje maken idd !
ja tuurlijk een proefritje maar ik hoop met jullie reacties mijn man te kunnen overtuigen want hij zegt dat het niet te doen is zonder sb....
Nee hoor, valt heel erg mee Ik weet ook niet hoe het kan, want ik had toen zo'n kleine fiat, cinquecento geloof ik, en die was veeel zwaarder. Twingo is groter, en een stuk minder zwaar sturen.
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met een Twingo . Als je op de snelweg reed, viel de motor uit, en was niet aan te krijgen, electronisch zijn er vaak fouten te vinden die niet op te lossen zijn, is mij verteld destijds door 4 verschillende garagehouders... Ik zou niet weer voor een twingo gaan, maar dat is mijn ervaring.. Qua sturen valt het wel mee, maar verder geen goed woord erover..
Oh, een Twingo! Dat was mijn allereerste auto en ik was er zo blij mee. Ik vind het nu nog steeds superleuke auto's. Ik had er 1 uit 1994, zonder stuurbekrachtiging, reed prima! Ik mis hem nu nog wel eens..... Ik heb trouwens nooit ellende met de Twingo gehad.
Ik heb ook nog nooit ellende gehad met de twingo, ook die klachten nog nooit gehoord bijna al mijn vriendinnen hebben twingo's, de meeste ook ouder dan de mijne, en ik ken ook iemand met een twingo uit 94 met 2 ton op de teller, en nog nooit problemen gehad.
dat is gelukkig wel weer goed nieuws dan ik moet zeggen ik ken ook een dame met twingo maar ook nooit van haar klachten gehoord of zo, maar ja zo vaak spreek ik haar niet
er kan natuurlijk altijd een rotte appel tussen zitten, maar ik heb juist toen (3 jaar geleden alweer ) een twingo gekocht omdat die meiden toen zo tevreden waren Nu hebben we een twingostoet als we met zn allen ergens naar toe willen haha Eentje heeft vorige week haar twingo uit 94 ingeruild voor een fiat brava, ook wel een leuke auto, en deze heeft wel stuurbekrachtiging geloof ik.
Als je er een kunt kopen met sb zou ik dat doen. Mocht je hem ooit willen verkopen en het zit er niet op, is dat wel een minpunt.
hier ook een ex-twingo rijder die er erg tevreden over was. Bij ons was het een tweede auto en hij is door verandering van job op een gegeven moment overbodig geworden, maar ik heb met pijn in mijn hart de Twingo weg gedaan. Ik had er ook een zonder sb en ik heb er nooit last van gehad dat er sb op zat.
ik zoek eigenlijk gewoon een leuk lief klein bol rond boodschappenwagentje..... mijn voorkeuren zijn ford ka, renault twingo en peugeot 206, anders tips zijn meer dan welkom omdat het mijn eertse wagentje wordt mag het nog niet teveel kosten van mijn man...
Ik reed in een Twingo zonder stuurbekrachtiging en vond dat goed te doen. Inmiddels rijdt manlief ermee..hij vindt het ook wel best Nu ik in de Scenic rijd, met stuurbekrachtiging..wil ik niet meer terug hoor
@Bellina, geen Ford Ka nemen hoor! Ik had een ford ka gekocht van 2 jaar oud. Toen hij 6 jaar oud was begon de draagbalk al te roesten en kwamen er ook al wat roestplekjes op het lak. Ik heb hem toen gelukkig nog voor een aardig goede prijs kunnen verkopen omdat het nog niet echt goed te zien was.
de ford ka was ook niet mijn favoriet hoor en ik las dat iemand anders in deze topic de ford ka ook al afraadde...
neem maar een 206 , net zo groot als een VW Golf, veel verschillende uitvoering, tips nodig, pm me maar