Ik zou voor de Peugeot 206 gaan! De renault Twingo vind ik zelf 3x niks... erg rumoerig, niet echt mooi (maar dat is een kwestie van smaak), en hij is erg onstabiel op de snelweg (vooral als je flinke snelheid maakt en het waait) Ook trekt die suuupersloom op en het is niet echt een auto voor je gezin zeg maar! Ford Ka is opzich wel een leuk autootje, vind alleen dat deze snel roest! 206 is ronduit t fijnst, mooist en meest stabiel! Ook kan je deze kopen in een 5 deurs uitvoering, wel zo handig met een maxicosi!
En ik las hier iemand die zei dat een auto zonder sb fijner rijdt als een auto met sb (als je eenmaal aan het rijden bent) Nou dat is absoluut niet het geval... sb is echt geweldig, niet noodzakelijk.. zeker niet als het een kleine auto is maar als je eenmaal sb hebt gehad kan je niet meer zonder.
Nouja nadeel vind ik dan dat je er niet meer op kan zitten als je de bank naar voor schuift kan je er nog iemand op laten zitten ! Ik deed er echt niet zolang over bij het stoplicht enzo hoor, maar oke, en vrachtauto's inhalen was ook zo gepiept! Maar oke, waarschijnlijk ga je dat niet geloven .
dat geloof ik wel hoor. Maar de meeste twingos die voor me staan bij een verkeerslicht die optrekken, tegen de tijd dat ze eronderdoor zijn sta ik weer voor rood. En je kan de bank in 3 delen klappen klap je 1 deel weg, kunnen er nog 2 mensen zitten
*proest* en dat zijn dan wel twingo's zonder opa's/oma's erin ! Die achterbank, owja, blond . Had ik even niet aan gedacht ! Ik dacht dat je de hele achterbank plat ging gooien .
Nee hoor Elmo, wij sommen gewoon voor en na delen op ! Devilschase, tja dan weet ik ook niet waar die mensen last van hebben, waarschijnlijk gewoon alle tijd van de wereld ! Haha!
Had je niet naast die van mij moeten staan was een behoorlijk pittig ding. Heb al menig jochie/ kerel eruit gereden bij de stoplichten .....ok de eerst 1,5 km dan 8)
Ik heb ook een Twingo en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weer anders wil. Hij rijdt zuinig en je hebt best veel ruimte vind ik. Het interieur is ook leuk en vrolijk. Ik heb er nooit problemen mee... Succes!
Ik ook niet Ik ben ook niet zo van de peugeot geloof ik, ik heb 3 jaar een 307 van de zaak gehad, vond ik ook niet echt fijn rijden, dus vorig jaar weer voor renauld gekozen Dat de nieuwe 206 beter rijdt dan een twingo geloof ik direct, maar die net zo oud zijn vind ik niet mooi, en ze zijn eruit of ze elk moment ermee op kunnen houden Maar goed, mijn standpunt is vast duidelijk: TWINGO
ik ga jullie laten weten wat ik van manlief krijg eerlijk is eerlijk qua uitstraling past de 206 bij mij en ik geloof ook best dat het "pittigere" auto's zijn maar ik ben afhankelijk van mijn man's portemonnee en daarnaast wordt het mijn 1ste wagen dus dan is de twingo wel wat goedkoper... we zulllen zien maar ik hou jullie op de hoogte bedankt voor al jullie tips
Hier ook een TWINGO, zowel het oude als het idd nieuwe model.. De oude was echt van t eerste uur (okt 1993) daar zat nog niet eens een binnenlampje in (ja bij de deur, niet in t midden..) Heerlijke scheur auto.. En over de verhalen over instabiel en roemoerig.. Ik vond t allemaal wel meevallen.. Rij eens in een Fiat Cinqociento (geen idee hoe je dit schrijft).... Kon er overal mee parkeren, sturen was niet zwaar.. Kinderwagen kon mee (Speedy) Oja, en niet veel onderhoud aan gehad! Nu dus het nieuwe model, met stuurbekrachtiging.. Rijdt Heerlijk! Ja het is idd een ander model en niet echt de Twingo meer, maar ja.. Als de oude een jaar of 15 is en wat lichtelijke gebreken begint te vertonen en je een baby gaat vervoeren.. Hadden wij zoiets van.. Nu is t tijd voor een nieuwere auto...
Precies, dat bedoel ik ook, mijn twingo is uit 99, dus een peugeot 206 die jonger is zal vast beter rijden dan mijn twingo Ik vind de peugeot 206 uit hetzelfde bouwjaar als mijn twingo, zeker niet beter! (anders had ik die wel gekocht )
Ik was dat... Ik kan ook echt niet meer zonder sb. Maar het is een technisch feit, dat een auto zonder stuurbekrachtiging lichter stuurt als je eenmaal aan het rijden bent. Dit omdat een auto mét sb, telkens aan het werk is, dus ook als je eenmaal rijdt, want dan werkt ie juist om het zwaarder te maken. (snappie?)