Angela wij hebben dezelfde aankomstdatum! Nog 5 weken! Wij vertrekken vrijdagochtend en rijden over Oostenrijk waar we gaan overnachten. De volgende dag hoeven we dan nog maar 2 tot 3 uur te rijden dus gaan rustig aan verder net de reis. Hopelijk hebben we mooi weer!
Ik hoorde dat ze daar geen bami macaroni en nasi kruiden kennen dus misschien een tip om,mee te nemen. Xx
Wij nemen dat soort dingen ook zelf mee zoals macaronikruiden. Volgens mij verkopen ze het wel maar wel heel erg duur. Pannenkoekenmix verkopen ze er ook en stroop maar ook dat is erg duur en nemen we dus zelf mee. Ik heb er ook echt zo'n zin in! Nog 2 weekjes werken en dan richting Italie, heerlijk!
Wij komen 1 juni aan aan de adriatische kust bij pra delle torri en we gaan 10 juni naar bella italia tot 20 juni
Waarom gaan jullie allemaal via Oostenrijk? Want mijn zus en zwager zijn er 2x geweest via zwitserland en wij gaan maar uit van hun route maar is Oostenrijk misschien beter? Wie is er zo lief om zijn route door te geven want moet het nu wel een beetje gaan voorbereiden
Als je in het hoogseizoen op het verkeerde moment voor de Gotthardtunnel staat, kan je hebben dat je echt een paar uur moet wachten.. Wij rijden dus ook altijd Via Oostenrijk, eerst naar Ulm, dan Kempten, Fussen, fernpas, richting Innsbruck, dan naar de Brennerpas, hup naar het zuiden
Wij gaan via zwitsterland....maar gaan half juni misschien dat we dit in juli/aug niet zouden doen...
manlief baalt dat we zo vroeg weggaan nu zijn clubje nacompetitie moet spelen hopelijk is er eredivisie live
Wij gaan ook via zwitserland. En gaan ook half juni. Waarschijnlijk via Venlo, Karlsruhe, Basel, Milaan
Kreeg vandaag de reispapieren binnen...geboekt bij nekermann. Kunnen we d sleutel pas om 17:00 uur ophalen van de bungalow....pfff daar ben ik niet zo blij mee. Is dat bij jullie ook zo?
Wij kunnen vanaf 15 uur in de caravan. We hebben wel aangegeven dat we misschien eerder zouden komen omdat we vanaf een andere camping komen. 17.00 is best wel laat inderdaad, misschien even navragen of je eerder zou mogen komen?
en anders eerst meteen boodschappen doen, heb je dat ook maar gehad Hoop wel dat het weer snel gaat opknappen daar, want echt helemaal super is het daar nog niet...
Wij mogen er ook pas om 17.00 uur in. Hebben via Vrij uit geboekt. Ach dan wat later in de nacht vertrekken zodat we toch nog een paar uurtjes hebben geslapen voordat we gaan rijden. Maar wat een onderneming is het zeg op vakantie naar een camping (nooit eerder gedaan) je moet je hele hebbeenhouwe meenemen. Hhahaha..niet gewend want normaal pak je een koffer in en ga je naar het vliegveld. Maar nu boodschappen, beddengoed, handdoeken, schoonmaakmiddelen enzo enzo! hahaha
Nee het is daar idd niet super, regen etc...nog 3 weken voordat wij gaan. Hopelijk is het dan een graadje of 25! 2 dagen van te voren vraag ik mijn nicht wel even naar het weer daar, ze woont in Bergamo, is in de buurt.