wil je niet ontmoedigen en hoop dat ze er naast zitten, maar ík word hier niet vrolijk van hoor Previsioni Meteo Peschiera del Garda - Weather Peschiera del Garda | IL METEO.IT
Ja wij hebben ook een dakkoffer gekocht hihi neem altijd teveel mee. Moet ook ff kijken of dekens mee met nemen in de bungalows? Iemand die dit toevallig weet. Nog 3 weekjes....en hoop ook dat het weer beter gaat worden!
wij vertrekken dinsdag nacht en zijn er woensdag ochtend meteen! gezellig! ik heb er heel veel zin in
ik zal eerst is kijken hoelaat we aankomen, we hebben een nacht overgeslagen dus we zijn behoorlijk moe denk ik ( dus niet echt gezellig!) dan moeten we daar nog ff ontbijten dus we komen de tijd wel door hoor. toch bedankt! mss zien we elkaar wel bij t zwembad ofzo. ik probeer iets later aan te rijden want de kleine slaapt nu vortaan rond 8 uur ipv 7 uur dus dat scheelt weer een uurtje en geen idee hoe laat we in de ochtend aankomen. verwacht zelf tussen 8 en 10 (ruim geschat). ik heb er heel veel zin in! groetjs karin
alles is klaar.zonder dakkoffer yess meiden zo ophalen dan broodjes etc klaar zetten meiden 19 uur naar bed en wij ook even rond 2300 douchen en daarna rijden maar
ooh jullie gaan vanavond al! heb je daar ook internet... geef anders ff tips wat ik evt nog mee moet/kan nemen.
manlief heeft internet.heb je watsapp?dat is wat makkelijk . je mag nummer pben anders je ging dinsdagavond rijden
en dat is mss wel handig voor de andere om mee te lezen wat ze evt echt van huis uit mee moeten nemen