Ook wij zijn weer thuis. Bungalow en park waren top! Alleen de beddenrace pff vreselijk en wij gingen dan in de middag naar het zwembad. Dan konden wij altijd wel een bedje vinden. In het hoogseizoen lijkt het mij niks...te druk. Nu hoefde we nergens verder te wachten...toch fijn met een meisje van 16 maanden
Wij zijn ook sinds gisteren weer thuis. Was heerlijk en een prima camping maar het water in het zwembad was de laatste dagen echt veel te koud! Mannetje van 1,5 ging wilde er niet meer in, dat was wel jammer!
Wij zijn ook weer thuis sinds zaterdag. Heerlijke vakantie gehad en van de beddenrace hadden wij geen last want we lagen er elke dag al om 9 uur. Hebben een hoop gezien in de omgeving qua stadjes en zijn ook nog naar Venetië geweest. Onze caravan was netjes en stonden op een fijne plek. Maar in het hoogseizoen zou ik er ook niet zo snel willen zitten denk ik.
Meiden zouden jullie kunnen laten weten wat het weer tussen 8 en 29 juni was? Wij zaten in de periode nl bij Venetie en ik wil het even vergelijken met het Gardameer voor eventueel volgend jaar (andere camping). Paar jaar geleden hadden we in Bella nl erg slecht weer maar weet niet of het bij venetie toen beter was.. Thanks
Wij zaten er van 10 juni tot 20 juni en het was van lekker warm tot erg warm de laatste dagen. Geen regen gehad dus top weer!
Wij zaten er vanaf 15 tm 29 juni en de 1e week was erg warm 2e week op de maandag een beetje regen maar in Venetië was het toen warm en droog want wij waren daar toen. En laatste 2 dagen waren wel minder qua weer zelfs enorme regen en hagel gehad in de avond tot 4 uur s nachts
zelfde datum naar venetie geweest (toevallig) en ook wij hebben woe nacht slecht weer, regen en veel onweer gehad, donderdagmiddag scheen de zon en hebben we gewoon kunnen zwemmen en vrijdag ochtend regen en vrij fris. Lijkt dus toch wel wat op elkaar qua weer (niet gedacht vanwege de bergen...) Thanks
Ik ga in september 2 weken naar bella italia. Ik heb begrepen dat er daar vlakbij een Lidl is. Weet iemand of ze daar dezelfde luiers verkopen als hier? Dan wil ik ze namelijk toch eens uitproberen. Scheelt een hoop bagage als ik ze daar koop. Mijn vertrouwde Etos luiers zijn daar vast niet te krijgen