Momenteel spelen we af en toe resident evil 5 en Revelations. En laatst heb ik The last of us in huis gehaald die ik echt super mooi, af en toe iets wat bruut vind.. Maar verder Wat zijn nog meer leuke, mooie spellen? Misschien wat paranormaals, beetje horror ofzo, of juist iets super blij's of een bouw/strategie spel ofzo.. Tips? Ps. Ik ben echt fan van de Anno reeks, maar die bestaat nie op Sony
Mijn man speelt altijd Call of Duty maar vind dat echt verschrikkelijk haha, ik speel eigenlijk alleen Gta5 op de PS3, verder speel ik alleen op de wii met de kinderen. Assassins Creed is ook wel leuk trouwens.
nah ook wel, het is een soort verhaallijn met doelen die je moet voldoen. En ja de moderne mama haha, het is niet echt een spel voor kinderen (wapens, blote meiden, geweld etc) dus speel het alleen als ze allemaal op bed liggen haha.
Hier beiden samen "verslaafd" aan Borderlands / Borderlands 2 (ook echt fan van t spel), we spelen t een paar uurtjes per week samen. Verder misschien little big planet? is wel humor, maar ben je voor mijn gevoel met 10-20 uurtjes echt wel mee klaar.
Kill zone, tomb raider. Van Deze Weet ik niet zeker of ze ook op ps3 beschikbaar zijn, ik speel zelf op de xbox360: Time shift, gears of war, ghost recon, bioshock, need for speed (racen), gta <3, maffia, call of duty, resident evil , diablo (van Blizzard) meer kan ik nu even niet op komen dat zijn ongeveer de spellen die ik in ieder geval speel op kill zone na. Het zijn allemaal schietspellen, sommige zijn heel eng voor kleintjes.
Ratchet and clank serie! In deze volgorde: Ratchet and clank tools of destruction (platinum spel) Ratchet and clank a crack in time (platinum spel) Ratchet and clank quest for booty Ratchet and clank nexus
Assasins creed, uncharted, rayman, tomb raider.. Zijn een beetje spelletjes die ik kan verdragen. Ik haat van die schietspelletjes..
Ik heb de trilogie van uncharted via mp gesjarterd.. Kunnen we voorlopig vooruit.. Hier wordt ook samen gegamed als de kleine op bed ligt
Mijn favo: Civilization Revolution voor de PS3, na 4 jaar nog steeds favo. Het is een strategisch spel, beetje zoals Risk, maar heel mooi gemaakt.