Hallo, Vanavond begint het nieuwe seizoen van weet ik veel weer. Ik speel al mee vanaf de start, zijn er hier ook mensen die meedoen? Ik vind dit een van de leukste quizzen die wordt uitgezonden. Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die dit kijken/meespelen?
Gister een 7, maar vind het wat onhandig dat de tijd bij de app al gaat lopen terwijl de vraag nog gesteld wordt op tv.
Mooie cijfers allemaal. En klopt van die app en tv. Vind het ook moeilijkere vragen dan zeg maar 2 jaar geleden.
Netjes zeg!! Ik begon met een 6.0, vorige week een 6.4 en gisteren een 7.4 Ik ga vooruit (en heb manlief ingemaakt, gheghe )
heb de eerste ronde gemist, maar toch een 5.4. Als ik de eerste ronde ook had gehaald, was het vast voldoende geweest.
Een 5,8 gisteren schaam me dr niet voor hoor..🙈 Vond ze erg pittig Vorige week een 6,4.. altijd leuk een 6 of hoger ik ga altijd vol voor die laptop met printer! 😜
@MissAppletree en MamavanF2009, bedankt voor de complimenten! Mooie cijfers weer allemaal, en inderdaad de vragen worden nu wel een beetje erg vreemd. Vorige week ook een vraag over de cijfers bij de letters plakken over 3 opera's... nou die wist ik echt niet, en daar schaam ik me ook niet voor. Ben gisteren qua vragen weer een beetje kwijt, maar er zaten echt vage vragen tussen.