Wanneer CRYO terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door silvana81, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hi,

Ik was gister in het ziekenhuis voor een echo en ik had 1 ei van 11, verder veel kleintjes en baarmoederslijm was 6,5 a 7 mm, Maandag weer terug voor een echo.

Bij welke grote van ei en dikte baarmoederslijm vindt er een terugplaatsing van een cryo plaats?

behandeling is in `eigen´ cyclus,....heel grappig aangezien ik geen eigen cyclus heb (endometriosche, slik al jaren de pil door)
    Volgens het ziekenhuis is een terugplaatsing in eigen cyclus beter vandaar dat ze het proberen op deze manier.
    Ze hadden wel gezegd dat als het maandag nog niet genoeg was dat ik dan alsnog medicatie krijg.
    29 Maart was eerste dag Menstruatie. (gister dus op dag 13 van mijn cyclus).

2. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 4 cryo terugplaatsingen achter de rug en 3 in eigen cyclus. Bij mij kijken ze ook met een echo hoe groot de follikel is, deze moet minimaal 18 mm zijn en dan moet je pregnyl zetten. Dan heb je ongeveer anderhalf dag later je eisprong en afhankelijk van hoe oud de embryo was toen deze is ingevroren heb je de terugplaatsing. Dus als je embryo toen 4 dagen oud was heb je na je eisprong vier dagen later je terugplaatsing. Ik heb ook 1x geen pregnyl hoeven spuiten omdat mijn follikel al 19 mm was en mijn bloedwaardes al hoog waren. Mijn baarmoederslijmvlies zat op moment van pregnyl prikken ongeveer tussen de 8 en 10 mm.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Bedankt voor je reactie dan kan ik 18 mm als leidraad aanhouden, cryo is 5 dagen oud, ovitrelle ligt al in de koelkast.

Ben benieuwd hoeveel dagen het nog duurd voor ik dan op 18 mm zit, aangezien het gister 11 mm was.

4 jaar geleden had ik een IVF/CRYO in een ander ziekenhuis (OLVG / AMC) gedaan en dat werd gestimuleerd met progynova.
    ik loop nu in het VU.

Deel Deze Pagina