Dit jaar voor eerst met dreumes van 16 mnd kerstboom zetten. Glazen ballen erin lijkt mij niet handig (ondanks dat hij moet leren ervan af te blijven, maar ik vind het risico te groot op gebroken glas waar hij zich aan kan verwonden). Leuke houten versiering of van vilt lijkt mij wel wat, maar heb eerlijk gezegd ook geen zin om EUR 1,50 of meer per versiering te gaan betalen. De vilten versiering uit folder van Kruidvat deze week is niet mijn smaak. Plastic ballen is ok, maar moet dan niet te kitsch zijn. Eigenlijk zoek ik leuke kinderkerstboomversiering, iemand een adresje?
ik kom alleen op de ballen van de blokker en dat is plastick... ook kan je er snoepjes in hangen alleen heb je wel de kans dat als je even niet oplet de boom leeg is verder kan ik je niet helpen
Je hebt tegenwoordig bij alle winkels )zeeman, kwantum, leenbakker, gamma, blokker, enz wel onbreekbare ballen. Je kunt ze in alle kleuren en vormen krijgen! Ideaal voor kinderen en ze zijn ook nog leuk!
Ik heb een keer bij Prijstopper 2 dozen onbreekbare ballen gekocht voor een prikkie! Hele mooie ook nog!
ik ben vandaag ook wezen shopppen, en idd ze moeten maar leren eraf te blijven, maar ben toch voor safe gegaan, lekkere kunstofballen. ik heb bij tuinland(voorheenintratuin) dozen gekocht, 2 met 3 kleuren erin, maar ook een paar dozen met mooie matte chocolabruine ballen, en koperkleurige kettingen, 2 kleine dosjes met miniballen die wel van echt glas zijn, maar ze hadden daar ook gewoon mooie kunstofballen. en onbreekbare slingers(ook invorm van balletjes) alleen ijspegels, en denneappelvormen heb ik alleen van echt glas kunnen vinden net als de piek.
Ik heb een hele berg ballen gehaald bij de zeeman toen. Waren in de aanbieding en van plastic. Bij de action heb je ze ook geloof ik!.
Ik heb onderin de boom kunstof ballen en vanaf het midden en bovenin gewoon glazen ballen. Kunstof ballen kun je tegewoordig overal kopen. Als je iets zoekt van vilt...dan kun je ook eens kijken bij de ikea, die heeft veel van zulke dingen.
hoi ik heb een doos vol plastic kerstballen bij te koop aangeboden te staan. zit van alles en nog wat in. gr
ik heb 100 plastic kerstballen besteld bij de wehkamp voor 3 euro maar dat was toen een aanbieding, het zijn wel hele leuke ballen, mat, met glitters, glans, etc. niet echt alle kleuren trouwens dus of kinderen het ook leuk vinden betwijfel ik.
Inderdaad plastic ballen halen en bij de Wibra heb je echt leuke andere dingen die je erin kunt doen. Bloemen, appeltjes et cetera
Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ben net geslaagd bij Karwei. Daar hebben ze hele leuke houten hangers, doosje van 24 voor EUR 3,99, ook nog leuke plastic ballen, dus nu alleen nog versieren. Ieder jaar weer een geklooi met die verlichting en dat moet toch echt als eerste. Op de een of andere manier kom ik nooit goed uit, of ik nu vanaf onder of bovenaf begin. Heb net alles er uitgehaald en ga een nieuwe poging ondernemen (snoer was ook veel te groot voor de boom)
Bij de Hema zag ik gister ook stoffe boomdingetjes,ook héél leuk,vraag me alleen niet hoe duur ze waren haha..
ik had bij de kruidvat de krstballen gehaald. Gewoon zilver en rood. Bleek plastic te zijn. Heel mooi bedacht ik me later want we hebben katten die er ook langslopen.Ook bij de kwantum heb je leuke versierig voor weinig. Verder heb ik bij de wibra rode kerststerren gehaald en de piek komt daar ook vandaan. Hoop dat je er wat mee kan
Boom is versierd en zoonlief vond hem geweldig mooi. Al die lichtjes en dan opk nog mooie figuurtjes erin. Hij bleef er overigens keurig met zijn handjes af.
Ik was vanmiddag bij de Aldi, en daar hebben ze van die plastic ballen set voor 15 . Een 100-delige set.