Leuke betaalbare kerstboomversiering wat tegen stootje kan

Discussie in 'De lounge' gestart door Inez01, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Dit jaar voor eerst met dreumes van 16 mnd kerstboom zetten. Glazen ballen erin lijkt mij niet handig (ondanks dat hij moet leren ervan af te blijven, maar ik vind het risico te groot op gebroken glas waar hij zich aan kan verwonden). Leuke houten versiering of van vilt lijkt mij wel wat, maar heb eerlijk gezegd ook geen zin om EUR 1,50 of meer per versiering te gaan betalen. De vilten versiering uit folder van Kruidvat deze week is niet mijn smaak. Plastic ballen is ok, maar moet dan niet te kitsch zijn. Eigenlijk zoek ik leuke kinderkerstboomversiering, iemand een adresje?

2. 894hi

894hi Niet meer actief

ik kom alleen op de ballen van de blokker en dat is plastick... ook kan je er snoepjes in hangen alleen heb je wel de kans dat als je even niet oplet de boom leeg is :p verder kan ik je niet helpen

3. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Je hebt tegenwoordig bij alle winkels )zeeman, kwantum, leenbakker, gamma, blokker, enz wel onbreekbare ballen. Je kunt ze in alle kleuren en vormen krijgen! Ideaal voor kinderen en ze zijn ook nog leuk!

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik heb een keer bij Prijstopper 2 dozen onbreekbare ballen gekocht voor een prikkie! Hele mooie ook nog!

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    plastic ballen kunnen wel wat hebben ja krijg je idd bij blokker, gamma, action enz.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben vandaag ook wezen shopppen, en idd ze moeten maar leren eraf te blijven, maar ben toch voor safe gegaan, lekkere kunstofballen. ik heb bij tuinland(voorheenintratuin) dozen gekocht, 2 met 3 kleuren erin, maar ook een paar dozen met mooie matte chocolabruine ballen, en koperkleurige kettingen, 2 kleine dosjes met miniballen die wel van echt glas zijn, maar ze hadden daar ook gewoon mooie kunstofballen. en onbreekbare slingers(ook invorm van balletjes) alleen ijspegels, en denneappelvormen heb ik alleen van echt glas kunnen vinden net als de piek.

7. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik heb een hele berg ballen gehaald bij de zeeman toen. Waren in de aanbieding en van plastic. Bij de action heb je ze ook geloof ik!.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb onderin de boom kunstof ballen en vanaf het midden en bovenin gewoon glazen ballen.
    Kunstof ballen kun je tegewoordig overal kopen.
    Als je iets zoekt van vilt...dan kun je ook eens kijken bij de ikea, die heeft veel van zulke dingen.

9. zohra

zohra Niet meer actief

hoi

ik heb een doos vol plastic kerstballen bij te koop aangeboden te staan. zit van alles en nog wat in.

gr

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    wij kwantum hebben we doosjes van 4 a 6 kerstbellen voor 1 euro.
    Is misschien een optie?

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb 100 plastic kerstballen besteld bij de wehkamp voor 3 euro maar dat was toen een aanbieding, het zijn wel hele leuke ballen, mat, met glitters, glans, etc. niet echt alle kleuren trouwens dus of kinderen het ook leuk vinden betwijfel ik.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Inderdaad plastic ballen halen en bij de Wibra heb je echt leuke andere dingen die je erin kunt doen. Bloemen, appeltjes et cetera

13. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ben net geslaagd bij Karwei. Daar hebben ze hele leuke houten hangers, doosje van 24 voor EUR 3,99, ook nog leuke plastic ballen, dus nu alleen nog versieren.

:$ Ieder jaar weer een geklooi met die verlichting en dat moet toch echt als eerste. Op de een of andere manier kom ik nooit goed uit, of ik nu vanaf onder of bovenaf begin. Heb net alles er uitgehaald en ga een nieuwe poging ondernemen (snoer was ook veel te groot voor de boom)

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    @Inez, wij hebben een kunstboom waar de lichtjes al inzitten, ideaal!

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Bij de Hema zag ik gister ook stoffe boomdingetjes,ook héél leuk,vraag me alleen niet hoe duur ze waren haha..

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik had bij de kruidvat de krstballen gehaald. Gewoon zilver en rood. Bleek plastic te zijn. Heel mooi bedacht ik me later want we hebben katten die er ook langslopen.Ook bij de kwantum heb je leuke versierig voor weinig. Verder heb ik bij de wibra rode kerststerren gehaald en de piek komt daar ook vandaan. Hoop dat je er wat mee kan

17. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Boom is versierd en zoonlief vond hem geweldig mooi. Al die lichtjes en dan opk nog mooie figuurtjes erin. Hij bleef er overigens keurig met zijn handjes af.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik was vanmiddag bij de Aldi, en daar hebben ze van die plastic ballen set voor € 15 .
    Een 100-delige set.

Deel Deze Pagina