Hallo meiden, Ben sinds deze maand begonnen met ovulatie testen, maar vind het zo moeilijk om in te schatten of hij positief is... Het weekend was hij helemaal wit en nu net dit streepje. Hij is niet zo donker als de test streep maar betekent dit wel dat mijn eisprong er aan zit te komen? Het zeurt al de hele dag wat aan mijn linkerkant, dus ik verwacht hem wel... Nou ja, sowieso vanavond maar vol aan de slag Groetkes, Yvonne
Deze is nog niet positief. Kan vanavond zijn, maar ook pas over een week. Ze hoeven niet perse langzaam op te lopen, hij kan ook in een keer knallen. Misschien voor je eigen gevoel vanavond rond 19.00 uur nog eens testen en dan morgen weer. Succes!!
Dank je wel! Nou ik heb zo'n regelmatige cyclus van 27 dagen stipt, dus hij zit er aan te komen. Merk het ook aan de prikjes in mijn linker eierstok. Maar omdat hij wel donkerder wordt, vroeg ik me af of dat dan ergens op wijst. Maar dat hoeft dus niet zo te zijn begrijp ik.. Vanavond maar weer!
Dus als ik het goed begrijp ( sorry voor mijn onwetendheid..) is deze even negatief als de spierwitte die ik een paar dagen terug had?