bah wat vies!(brood)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

normaal heb ik brood van de bakker maar die was dicht ivm feestje
    dus heb ik brood gekocht bij de albert heijn.

nou nooit meer!!! het brood is zooo droog bah de randen zijn taai en het brood is niet te smeren wantd at flikkerd het uit elkaar!

straks maar naar de bakker brood halen.

ik wist niet dat er zoo veel verschil in kon zitten

wat ik me dan afvraag. wat verschilt er dan nog meer zo erg?

supermarkt of toch de vak man?

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij halen dat ook altijd bij de bakker... daar heb je lekker vers brood met een krokante korst... dat supermarktbrood is niet te eten en na een dag al droog...

vind het vlees ook echt vies daar, doe mij dan maar van de slager.... zoveel scheelt het namelijk helemaal niet kwa prijs maar wel in kwaliteit!

3. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

oh ik vind die versgebakken broden bij de ah juist heerlijk. Voor mij geen ander brood! Maar zo zie je maar smaken verschillen.

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Het maakt voor mij echt niet uit.. ik ga geen 2 euro betalen als ik voor 70 cent ook een goed brood heb...

5. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    idd het Maisbrood van de AH is super lekker!

6. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    Ik haal ook brood bij de bakker, ik betaal voor 3 broden 3,50 nou dan is voor mij de keus snel gemaakt, geen brood meer van de winkel,dat is zelfs nog duurder dan bij de bakker.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

nog droger als dit?:$

nou dan geef ik wel 2,30 uit voor een brood.

vlees komt hier van eigen vee en heel soms uit duitsland.

is er met kaas aan z'n verschil? ik heb eigenlijk altijd maaslander of old amterdam omdat ik de ggoedkopere versies niet durf te nemen

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik vind vies een groot woord..

9. tulip

tulip Niet meer actief

dan heb je echt een slecht brood gehad toevallig, want juist het brood bij de ah blijft super vers. Het is heerlijk zacht.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ligt eraan, ik vind van de bakker waar we heel af en toe komen omdat we brood zijn vergeten te halen dus echt niet lekker, de korst is super hard, niet krokant maar gewoon echt hard, alsof het brood al een keertje in de vriezer is geweest. Terwijl ik het brood van de lidl, de zonnepitten en de mais variant wel erg lekker vind en die kun je goed 2 dagen mee laten gaan zonder dat die droog wordt.

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

het brood in de winkel is echt niet duurder dan bij de bakker hoor, hier bij de AH 3 broden voor 2 euro en die zijn prima te eten! haalde voorheen ook altijd bij de bakker maar dat gaat nu helaas niet meer, toen die van de hema geprobeerd nou dat vind ik pas gortdroog! en na 1 dag is het oud, maar die van de AH heb ik alleen maar goede ervaringen mee, dus smaken vershcillen zeg ik maar ;)

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het verschilt ook wel van supermarkt tot supermarkt.
    Zo vinden wij het brood van de Lidl lekkerder dan die van Super de Boer. Het brood van de Lidl blijft op de een of andere manier veel langer vers en wordt lang niet zo gauw droog als die van Super de Boer.

Brood van de bakker is en blijft natuurlijk het lekkerst, maar is vaak ook veel duurder. Tenminste, bij ons in de stad wel.

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    bij de slager koop ik meestal mijn vlees, vind ik idd lekkerder dan uit de supermarkt, maar komt het een keertje zo uit dat we vlees van de supermarkt hebben vinden we het ook niet erg. Kaas kan ik ook bij de supermarkt halen, heb meestal c1000 merk of iig jonge kaas ;). andere kaas vind ik niet lekker. Soms haal ik het bij de slager, die kaas is wel lekkerder dan van de c1000, maar goed ga niet om de dag naar de slager voor beleg ;).

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja met kaas zit wel een verschil vind ik, hadden laatst kaas van euro shopper, nou dat was niks had 1 plakje eraf en heb de rest weggekieperd vochtig, en smaakte niet lekker naar mijn idee dus heb nu weer gewoon jong belegen van de kaasboer..

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ligt het dus niet aan mij dat ik dat ook vind ;)

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Net wat je gewend bent, denk ik...

Hier altijd brood van de AH (en dan ook nog de goedkoopste versie) maar we vinden het heerlijk. Ik ben vrij kieskeurig maar het is echt niet droog hier.

Verder hebben ze ook heerlijke, luxere, duurdere soorten dus er is voor ieder wat wils. Wordt vers afgebakken daar in de oven dus...

Verder ben ik van mening dat je, als je jezelf teveel verwend, steeds kieskeuriger wordt en aangezien wij goedkoop proberen rond te komen met de boodschappen verwennen we ons gewoon niet teveel ;).

Maar als jij het geld er voor over hebt: gewoon doen :p.

17. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ik vind het AH-brood ook niet lekker. Het liefst heb ik brood van een goede bakker, maar het c1000 brood met knapperige korst is ook goed binnen te houden ;)!

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    het hangt er ook van af welk brood je bij de appie haalt.
    hier haalden we altijd van die broden die in de winkel werden afgebakken, die vonden we wel lekker
    dat brood wat al vooorverpakt binnenkomt hoef ik ook niet

jammer genoeg hebben we nu niet echt meer een appie in de buurt zitten

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik had een keer van de AH brood met noten (en rozijnen denk ik) enzo erin, ik weet niet meer hoe het heet, maar die vond ik echt lekker!

20. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wij hebben soms uit nood ook weleens brood bij de AH gehaald en merkte dat de eigen merk: BAH is. De duurdere merk niet. Maar ons viel op, ook wanneer het in de diepvries had gezeten erg droog werd/word.

Bij de lidle halen we altijd het brood en dat vinden wij lekker. Is ook niet zo duur. En blijft lekker ook wanneer het in de vriezer heeft gezeten.

Laatst kon je bij de hema voor 3 euro een zak vullen met 3 of 4 soorten brood. En aangezien het druk was bij de lidle, dachten we halen het daar op. Dus zo gezegd zo gedaan. En er lag ook brood voor 1 euro. Dus wij meenemen. En dat is ook heerlijk en blijft ook goed wanneer het uit de diepvries komt.

Je merkt echt wel dat er verschil is. En was nooit een grote brood lief hebber. Maar nu vind ik het helemaal niet erg om het te eten.

Deel Deze Pagina