Speeltuin leiden

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Morgen gaan we mijn zusje in leiden bezoeken. We willen dan ook met Ties naar een speeltuin gaan, liefst eentje die buiten is of ook een buitengedeelte heeft.

Wie weet een speeltuin, in of heel dichtbij leiden, leuk voor een dreumes die morgen open is? Via google vind ik voornamelijk speeltuinen waar je lid van moet worden :(

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    weet wel de bubbeljungle in leiderdorp maar dat is alleen overdekt;)

3. Marieke1983

Als ik niets anders kan vinden dan moet dat maar :) Nog meer mensen die iets weten?

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    bubbeljungle idd, maar voor erg kleine kinderen vond ik geen aanrader... zeker niet in t weekend, ze worden zo omver gelopen door de grotere kinderen.

voor een buitenspeeltuin zou ik zeggen is wel tegen betaling geloof 2,- p.p. maar of hij op zondag open is???????
    Morskwartier Speeltuin

- speeltuinen
    Lage Morsweg 14/A
    2332XC
    Leiden
    071-5761494

Maar wat nog veel leuker is kinderboederij de houtkamp in leiderdorp is iedere dag geopend van 14.00-16.00 uur kan je binnen de hekken met de beestjes knuffelen... errug leuk... in t park kan je ook wandelen en heb je een kleine speeltuin.... en daarna kan je nog even een drankje doen bij brasserie "park"

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    ha meis.... jij ook weer hier;)

misschien heb je hier iets aan:

Een overzichtje van allerlei speeltuinen
    LBS Leiden

doe je de groetjes aan je zusje en d'r vriendje!

6. Marieke1983

Kristel Ties vindt kinderboerderijen niet zo leuk, en omdat ik zwanger ben, ben ik er ook voorzichtig mee ;)

Ha Jinne :D dank je voor de link!

7. In noordwijkerhout kidszoo en de speelakker

Deel Deze Pagina