Voor de dames die mijn eerdere berichten hebben gelezen. Ik heb vandaag de vierde k2v5 in handen die het niet naar behoren doet. Hiervoor 2 vals positieve, derde zat geen kleurstof in en Vandaag weer een foute test. Ik zit vandaag op vermoedelijk 15/16 dpo. Ik weet inmiddels wel dat ik niet zwanger ben, maar vroeger bleven deze testen gewoon Omo wit. Ik ga dus echt een klacht indienen. Had bijna geloofd dat ik zwanger was door deze vage testen. Wilde dit even met jullie delen, ik ben dus niet meer zo positief over deze testen. Ook zijn ze na ruim half uur nog nat, terwijl ik maar 4 druppels gebruik.
Hey hey, wat vervelend voor je! Ik heb het vorige rondes ook gehad, van die vage streepjes op die kv2v5 De klap kwam extra hard toen het niet zo bleek Heel jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan!!!
Ja ik vond het de eerste 3 x echt een teleurstelling ! Nu heb ik wel geaccepteerd dat ik niet zwanger ben en gewoon een lange cyclus deze maand vermoed ik. Maar 2 x een doosje in 1 week met 4 kapotte testen?! En omdat ik hier dus de afgelopen tijd en stuk terug heb gelezen, zijn er al veel meiden geweest met valse resultaten! Ti's gewoon zo lullig !
Wat raar! het is inderdaad wel goed om hierover een klacht in te dienen want dit moet niet kunnen natuurlijk! Heb je ook met andere merken test getest?
de testen drogen tegenwoordig erg langzaam op. Streepjes die gezien worden op 5 minuten drogen vaak daarna pas duidelijker op. De verkleuringen blijven door het langer nat worden ook langer aanwezig. Ik vind de testen niet vals want er staat geen streepje terwijl je niet zwanger bent. En de eerdere streepjes kunnen komen van een innesteling die toch niet goed is gegaan waardoor je eerst een heel licht streepje kreeg en daarna niet meer. Maar dat is iets waar je het antwoord nooit op zult krijgen
Nee deze is zeker negatief! Maar had twee testen hiervoor toch echt strepen.. Voorheen bleven ze gewoon Omo wit, laat ik nou net de pech hebben alle 4 foutieve testen te kopen.
Sorry heb m reactie van net gewijzigd want had verkeerd gelezen, jij had niks gezegd over een streepje Maar wel irritant dat je hiervoor ook al verkeerde had..
Ja dat is natuurlijk ook wel waar, Maar ik ben inmiddels nog niet ongesteld en m'n twee testen hiervoor hadden echt een lichte roze streep.
Ik had met de test point van Etos getest maar dat was al 4 dagen terug, die was wit. En met de cb plus 3 dagen terug, ook indroogstreep. Toen de kV testen gedaan en werd door een forum lid erop gewezen dat ik toen nog ruim 2 dagen voor nod zat gezien mijn ovulatie test. Nu net deze test, dus ik mag wel aannemen dat ik niet zwanger ben maar vond die uitslagen zó verwarrend.
het is ook verwarrend zo, maar ik geloof dat ik nog nooit een valse plustest van CB voorbij heb zien komen, maar misschien anderen wel. Kruidvat plus test staat hier wel om bekend, maar CB niet.
En ben je zeker van je eisprong, ikzelf heb ook een late eisprong gehaf (dag 20-21) dus als je dr 14 dagen bijtelt. Als je niet temoeratuurd in combi met ovulatie testen weet je ook ni exact wanneer je eitje was en dus wanneer je ongesteld word. Wel balen van de testen. Ikzelf weet ze een trage droogtijd hebben voor de rest niet te klagen gehad erover
4 druppels in het ronde vakje haha ja dat is wel goed gegaan Baal ook gewoon dat ik eerst blij was en nu maar zit te wachten tot ik ongesteld word.
Ik zag een schaduwstreep op cb, binnen 3 min. Na 10 min werd ie niet donkerder dus ik beschouwde het als negatief. Toen heb ik de test open gemaakt, en het stripje bestaat uit een glimmend bovenlaagje, daar zat dus een brede voor ingedrukte streep in! Dat is dus ook wat ik zag! Denk dat als je zwanger bent de kleurstof zich in dat streepje moet hechten , alleen dat streepje was van zichzelf dus niet helemaal doorzichtig.
Nee ik heb voor het eerst digitale ovulatie testen van cb gebruikt, Op 26-10 had een smiley om 20:00. Volgens cb springt je ei binnen 12-36 uur. Rare was dat ik op 30ste bijna out ging van de kramp en zaterdag 31 had ik roze bij vegen. Dus wie weet was dat dan m'n ei, dag 20-21 ook. Dan zou ik morgen m'n nod hebben toch? En de kV zijn zo gevoélig die hadden dan al wat moeten zien.
Ik had dag 14 positieve ovutesten maar temo steeg niet pas nabterug positieve ovutesten steeg temp op dag 20-21 mss is dat ook gebeurd bij jou. Vind echt zo balen voor je maar hoor idd can meerdere dat de nieuwr lading kv testen nog slechter zijn.. Hoop voor je je snel uit onzekerheid bent dit is het ook niet he
Ja ik stop in ieder geval met testen, brengt momenteel alleen verwarring. Als ze nou allemaal negatief waren dan had ik geen twijfels gehad. Ik moet sws afwachten op mijn ms. Was jij trouwens wel zwanger na je late ei?