Ik wordt altijd rond 26/27 dag ongesteld, maar zit nu op dag 28 en nog niks. Ik heb wel een paar dagen erg last van hoofdpijn savonds, dus denk ik ik wordt morgen ongi of vanacht, maar nog niks. Heb nu weer erge hoofpijn. En sinds gister voel ik me borsten ook. Wanneer moet ik gaan testen?
Hee! Ik moest gister te werken, en vandaag ook Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik morgen gaan testen! Want ben nog niet ongi!!!
Ik heb getest en is negatief Maar ben ook nog steeds niet ongesteld, heb wel steed een hele rare buikpijn in mn onderbuik(niet echt pijn)
Wat balen meid Die buikpijn kan alle kanten op: een komende ongi, of toch zwanger. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt
Jaa dat is waar! Maar ik heb dat gevoel al vanaf mijn 26ste dag:S En heb ook soms last van mn borsten en heb ook al een paar dagen soms erge hoofdpijn!!! En ben snel moe:S Zijn wel allemaal symptomen! Maarja als het wel zo is zo het wel helemaal super zijn! Want mijn vriend en ik zitten al bezig in het ziekenhuis! Want mijn vriend heeft 50 procent kans! Dus zo wel erg mooi zijn! Ik wacht denk ik na het weekend nog ff af!