De kop zegt het al een beetje, ik zie heel wat geopende forums. Maar kon niet echt iets vinden wat over mijn onderwerp gaat. Dames als ik iets dubbel plaats sorry daarvoor verwijder het maar, en link mij maar door. Ik ben een moeder van 2 kinderen, ik ben getrouwd en heb alles wat mijn hartje begeert. Maar ik mis een vriendin een echte vriendin. Gewoon gezellige dingen doen, hapje eten. Even bakkie thee,shoppen, uren op de bank zitten bij kletsen. Wat ik vooral merk ik dat ik best veel kenissen heb,maar niet echt een ''vriendinnen'' klik. Wel zou het leuk zijn als je van mijn leeftijd bent mag natuurlijk iets jongen en ouder, uit de buurt van Winschoten/Wedde komt en het liefst moeder bent. Mijn hobbys zijn: Meubelen pimpen,shoppen,wandelen,zwemmen,bioscoopje,films kijken,een thee leut. En vooral niet te vergeten mijn kinderen! Dit is even in het kort lijkt het je leuk om gezellig een kennis te maken via een pb aarzel dan niet Groetjes ProudMama
Heel, heel heel herkenbaar. Zelf kom ik uit Drenthe, dus dat is nog wel een stukje rijden, maar ik herken me zeer zeker in je verhaal!
Hoi Hoi, Wat leuk een reactie haha! Ja weetje het is niet dat ik geen contacten heb.. Maar het is of allemaal ver weg. Of de klik is er gewoon niet met kenissen. En sinds we kinderen hebben lijkt het wel alsof je in een hele nieuwe wereld komt. Is mischien ook wel een beetje zo maar ik mis gewoon echt een maatje! Om alles mee te kunnen delen. Jij ook mama? Heb jij veel kenissen? Het lijkt mij best gezellig gewoon lekker te kletsen via de pb of mail. Mijn mail is ro.928@hotmail.com. kijk maar hoor of je het gezellig vind. Groetjes ProudMom
Ik heb je net een pb'tje gestuurd en zag daar toevallig in mijn berichten dat je vorig jaar voor ook mij gependeld hebt hihi
Vroeger op school veel gepest en dat heeft mijn leven eigenlijk bepaald. totaal geen zelfvertrouwen en ik denk dat dat de reden is.