Sinds twee weken slik ik foliumzuur van Evasin, en vanaf 1 mei , willen wij proberen zwanger te raken. Wie nog meer? O de onderstaande cyclussen zijn van vorige maanden, om ze bij te houden. Waren geen "echte" klusmaanden !
Thnx Ukkiepukkie, zo typ ik nog dat we in mei echt gaan beginnen.... gisteren een hele gezellige avond gehad *bloos* Echt zo 1 waar alles klopte, en zo waar ging mijn vent niet voor het zingen de kerk uit, hahaha ik moest huilen van blijheid, wat een muts he!!!!!
Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt. Dit meer omdat deze pil niet zo goed werkte voor mij. Moet van de gyn even pauze houden. Maar we gaan ook niets doen om een zwangerschap te voorkomen. We zien wel hoe het loopt. Ik heb opzich geen haast om direct weer zwanger te worden maar het zou wel heel welkom zijn! Moet zeggen dat het toch wel weer spannend is. Ook al is het niet direct voor de echt.... Nou beebiej, ik hoop voor je dat die mooie avond iets heel moois opleverd! En je hoeft je niet te schamen hoor, ik ben ook zo'n emo muts!
Hallo, wij gaan er ook vanaf mei voor! we hebben daarvoor een groepje bij 'zwanger worden clubs'! Mss dat je daar wil meekletsen! Moest je interesse hebben: Wie nog vanaf april - mei voor een spruitje??