Hoii Ik vroeg me af in hoeverre jullie rekening houden met jullie kledingstijl nu jullie zwanger zijn? Ik vind het namelijk altijd wel leuk om een rokje aan te trekken met een panty en hakken eronder, maar nu ik zwanger ben heb ik al snel het idee dat het raar staat. Ik ben bijna 20 weken zwanger en je ziet het nog maar een beetje, maar wat als ik straks een grotere buik heb? Als die nog een keer komt Hoe houden jullie hier rekening mee?
Ik ben zelf niet zo'n rokjes fan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat als je een nette rok aan trekt dit best wel kan. Of een leuk jurkje. Een minirok of zo iets dergelijks vind ik niet echt kunnen. Maar ieder voorzich natuurlijk. Oh ja en hakken? Nou daar kon ik echt niet op lopen toen ik zwanger was. Het schijnt ook niet ech goed voor je lijf te zijn als je zwanger bent.
gewoon aantrekken waar jij je goed bij voelt. ik heb nu een aantal positie-spijkerrokjes en die draag ik met een zwarte of grijze legging en dat staat hardstikke leuk. met hakken zou ik wel oppassen, is niet goed voor je bekken.
ik heb nog steeds mn gewone spijkerrokje van g-star aan waarom zou je dat niet meer mogen dragen als je zwanger bent je hoeft niet perse in soepjurken te gaan lopen toch? vind het altijd juist leuk als een zwangere vrouw er nog lekker hip uitziet!! Liefs Muis
Mijn kledingstijl is hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Behalve dat alles wat meer moet rekken en strekken, maar nog steeds strakke kleren. Nu steekt er alleen een onwijze toeter uit, maar ben daar wel heel trots op . Ik draag nog steeds heel veel rokjes en jurkjes. Misschien zelfs vaker dan voor de zwangerschap, want ik vind het nu fijner zitten dan een positiebroek.
ik vind ook dat je gewoon moet dragen waar jij je lekker bij voelt. zou idd wel oppassen met hakken. dit in verband met je bekken en volgens mij krijg je er ook sneller spataderen van. maar verder gewoon alles aantrekken waar je zin in hebt
Ik draag ook vaker rokjes nu ik zwanger ben, ook omdat ik dat lekkerder vind zitten dan een broek. En dat zijn echt geen rokken tot over de knie hoor Mijn kledingstijl is idd ook gewoon hetzelfde gebleven als voor mijn zwangerschap. Mijn hakken heb ik overigens wel rond de 6 maanden de kast in gegooid, maar tegewoordig heb je ook onwijs leuke laarzen zonder hak!
Bedankt voor jullie reacties! Dan blijf k mooi mijn rokjes dragen. En hakken dragen levert tot nu toe nog geen problemen op. Je moet ook niet denken aan hakken van 10 cm hoor, meer zo'n 5 cm ofzo. En anders worden het gewoon platte schoentjes.
zolang jij nergens last van hebt gewoon dragen hoor hakjes...merk je snel genoeg als het niet meer gaat.
Ik draag als ik niet zwanger ben vrijwel altijd jurken en rokken en ik ben daar tijdens mijn zwangerschap ook gewoon mee doorgegaan. Wel heb ik na een poosje mijn hakken aan de wilgen gehangen omdat ik opgewollen olifantenpoten kreeg. Ik heb toen (erg charmant, ik weet het) crocs in een maat groter gekocht en die onder mijn rokken gedragen. Toen ik 37 weken zwanger was heb ik mijn voeten 's ochtends na een koud voetbadje toch nog in pumps kunnen persen voor de bruiloft van mijn zus, maar zorg als je dat doet dat je ook lekker lopende schoenen meeneemt want man oh man wat heb ik afgezien. (Maar ik zag er wel heel verzorgd uit voor een hoogzwangere, al zeg ik het zelf )
nadeel is alleen dat je dan al weleens te laat kunt zijn wat dit betreft en dus áls je problemen krijgt je weer onnodig lang bezig bent om er vanaf te komen... Dus wat dat aangaat, zou ik niet te lang met hakken blijven lopen -of langzaamaan gaan zakken
wat is er raar aan de combinatie rokjes/zwanger dan? :" show'em what you've got baby!!! ik draag LOUTER rokjes en jurkjes en hakjes, al een jaar of tien geen broek gezien. nu ik zwanger ben is er nog weinig te zien maar ik zal juist mooie jurkjes en pumps en alles blijven dragen. en als de hoooooge hakken niet meer lekker lopen dan worden t glitter-ballerina's. ik vind zwangere vrouwen vaak op hun allermooiste en ik denk dat dat ook voor jou geldt, dus nogmaals: work it!!
Ik heb deze week een heel leuk rokje gekocht van Mamalicious. Net over de knie, erg leuk met een driekwart legging in de zomer. En daarbij zit ie heerlijk!