Wat moet je meenemen voor een ID kaart van de kinderen? Heb nu drie afspraken staan (gelukkig achter elkaar). En las al dat alle kinderen mee moeten... Nu staat de oudste bij mij op het paspaart en krijgt ook een eigen ID kaart. Moet mijn man ook mee, of is het meenemen van zijn paspoort voldoende? Moet je vooraf betalen? Nu zijn ze nog 9.20 euro per kind, vanaf 1 januari 30 euro ( dat scheelt dus bijna 60 euro voor ons!). hahah wat een vragen, maar ja het is al weer jaren geleden dat we een paspoort hebben "gekocht". dus mee: Beide ouder paspoorten, Pasfotos van de kinderen De kinderen in persoon mee? Nog iets?
volgens mij is dat alles, staat het niet op de website? maar idd wel een goed idee om nu een id aan te vragen, gelden die ook 5 jr?
Als je de afspraak voor 1 januari hebt, betaal je het oude tarief. Ook als de kaart pas daarna klaar is. Voor de rest lees ik even mee, wij gaan 29 dec
Het ligt me zo bij dat ik ook een formulier moest invullen wat mijn man vooraf moest ondertekenen. Ik kan het zo niet terugvinden en het was van 't voorjaar al.
als jullie niet getrouwd zijn moet je man ook in persoon mee, hij moet dacht ik toestemming geven voor het aanvragen, maar dat weet ik niet zeker. Verder goede pasfoto's en je kindjes, niet te vergeten
Man/partner hoeft niet mee hij moet jou dan toestemming geven door een formulier in te vullen.. dat jij een id kaart aanvraagt voor de kids en dan neem jij zijn paspoort of ID kaart mee. De kids, foto's. scheelt een hoop he zo voor het nieuwe jaar nog even regelen. zekerk wanneer je 3 kids hebt.. succes!
Je man moet een formulier tekenen, dat hij toestemming geeft voor het aanvragen van de id-kaart. En ja, vooraf betalen. En zodra je de boel gaat ophalen moeten de kids ook weer mee. Ik ben 2 weken geleden geweest, ook nog even van die 9euro regeling gebruikt gemaakt
Haha allemaal tegelijk aan t reageren Het formulier staat als t goed is gewoon op de website van je gemeente..
Ik zou in elk geval even bellen met de gemeente wat je mee moet nemen, invullen, laten ondertekenen door je partner en of je kinderen er ook bij moeten zijn. Dan weet je zeker dat je niet voor niets komt!
Het maakt overigens niet uit of je wel of niet getrouwd bent, maar of je beiden gezag hebt. Allebei gezag? Allebei toestemming geven. Jij bij de balie, hij via dat formulier (of mee, dat mag natuurlijk ook )
wij gaan de 30 ste, de laatste 3 afspraken van het jaar (misschien pik ik nog een fles champagne mee ) Inderdaad, ik vul alles maar dubbel en misschien onnodig in, maar dan heb ik in iedergeval alles. Vind de site van onze gemeente erg onduidelijk en links van formulieren die niet werken enzo.. Nou operatie ID kaart kan van start gaan, wat een gedoe, hahah!
Maakt idd niet uit of je getrouwd bent, want dat zijn wij niet. Heb formulier bij de gemeente gehaald. PArtner heeft ingevuld beide ondertekend. Zijn ID kaart mee. Foto's laten maken en terug naar het gemeentehuis voor kaart bestellen zoon mee en week later opgehaald, zoon mee. Misschien dat je formulier ook wel op de website kan krijgen.. zou wel handig zijn..
Bij ons werd gezegd beide ouders mee. En op het formulier staat ook dat beide ouders legitimatie mee moeten nemen!!!! (ook voor vergelijking handtekening!)
ik heb voor morgenmiddag een afspraak gemaakt, als hij 5jr geldig is, nou dan maken we er nog maar snel 1tje. scheelt een hoop geld
Hier heeft manlief een formulier ondertekend waarmee hij toestemming geeft dat ze een legitimatiebewijs mogen. Ook zijn paspoort moest ik meenemen en bij afhalen moesten de jongens ook weer mee!
Ik ga deze week nog denk ik. Ik neem mee: Paspoort (met ingeschreven kinderen die tot juni 2012 geldig zijn) Kopie paspoort man Kinderen moeten aanwezig zijn Pasfoto's die aan de eisen voldoen Toestemmingsformulier(en) man. Volgens mij ben ik dan compleet
Niks meer aan toe te voegen. Pasfoto's moeten wel in kleur zijn. Bij ons hoefde de kinderen geen 2e keer mee bij het ophalen. Ze had op het aanvraagformulier gezet dat de kinderen aanwezig waren en gezien waren dus dat scheelde weer een hoop geregel.
Pasfoto. Kind moet mee. Machtiging en id of paspoort van de ouder die niet mee kan. Dit is voldoende. Vooraf betalen hebben hem 2 wk geleden gehaald omdat het zoveel geld scheelde