Ja, ze leggen het een en ander goed uit en bekijken je kaart heel gedetailleerd: fijn! Nu maar weer afwachten, nog 2 dagen voor NOD...!
FF is er nog niet 100% zeker van, maar heeft toch mijn eisprong verzet naar cd22, zoals jullie al voorspelde dames! Helaas voel ik dat het mijn menstruatie door gaat breken, denk dat het morgen zover is. Dus maar weer opnieuw een ronde meten! Ik heb van FF trouwens het advies gekregen om wel een eerdere meting in te vullen als je daarna geen 3 uur slaap meer zult hebben. Dat heb ik nu meer gedaan (veel eerder wakker de laatste tijd), maar daardoor wel véél open bolletjes. Hoop dat ik volgende maand weer wat rustiger slaap en dat minder zal voorkomen.
Haha Nana84, ik neem aan dat je bedoelt dat je het leuk vind dat je de goede datum van eisprong had gezegd? Helaas doorgebroken vanmorgen! Maar weer op naar de volgende kans!
Ja, zeker hoor! Gelukkig heb je mooie, niet te lange cyclussen, dus de volgende kans is er zo weer! Succes!
Hm oke, ik veranderde een foutje in mijn FF en nu is mijn eisprong weer verzet naar cd 19. Weet iemand of je LF zo kan verschillen, eerst 11 en nu waarschijnlijk 15? (Ik dacht dat mijn menstruatie goed zou doorbreken, maar het is tot nu toe bij bruin gebleven en nog geen helderrood gespot).
Ik denk nog steeds dat je ovu op cyclusdag 22 hoort te staan. Dat komt qua lf dan ook 'goed uit'. Ik dacht dat je lf wel ongeveer gelijk blijft, maar ik hoor hier ook wel dames zeggen dat het erg kan verschillen. Dus ik durf daar mijn handen niet aan te branden. Aan je tempdaling te zien zou ik je menstruatie toch wel vanavond of morgen verwachten. Hij gaat flink omlaag.