Afgelopen zondag was ik heel erg moe en misselijk, had hoofdpijn en duizelde mij. Ik dacht dat ook ik door het griep virus getroffen was. Maar nu voel ik me opzich prima. Hoofdpijn is weg, nog wel wat misselijk maar niet overdreven, voel af en toe wat steken/rommelen in mijn buik. Ook voel ik af en toe wat stekende pijn in de buurt van mijn borsten maar kan niet helemaal plaatsen of het daar ook echt vandaan komt. Ben ook meer moe als normaal... Maar dit is nog maar ronde 1 dus het kan ook allemaal komen van ontpillen.... pfff afwachten dus. Aangezien ik ook niet precies weet hoe mijn cyclus loopt weet ik de preciese nod ook niet. uitgaande van een cyclus van 28 dagen is mijn nod zondag. Dit wordt/is een hele lange week zoals jullie zullen snappen.....
Haj het kan met het ontpillen te maken hebben daar heb ik ook ergen last van gehad. En d8t idd ook dat ik griep had. Maar het kan er zekker mee te maken hebben. suc6
De wachtperiode tussen je ei en NOD is inderdaad een ellelange tijd! alles lijkt bij een eventuele zwangerschap te horen en het liefst test je elke dag Ik ken het maar al te goed, helaas is het wachten op je NOD toch echt het verstandigst Hoop voor je dat je snel zwanger bent en succes met wachten