Hallo! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Afgelopen woensdag heb ik licht positief getest met kv 2 v 5. Bij de test van donderdag zag ik maar een heel licht streepje en die van vrijdag was weer donkerder dan die van woensdag. Zaterdag en zondag waren ineens negatief. Heb niet meer getest, maar ben ook nog niet ongesteld. Is er nu nog een kans dat de test toch positief word of kan ik nu gewoon wachten op de menstruatie? Ik heb al op vele websites gekeken (google ), maar daar wordt ik ook niet wijzer. De een zegt dat het wel kan en de ander zegt negatief is negatief. Snap er echt niks meer van... Heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben en alle symptomen erbij. Moe, zeer gevoelige boobs, met vlagen misselijk en het zuur, darmen die niet weten welke kant ze op willen en duizelig. Heeft er iemand een idee of er toch nog hoop is? Bekijk bijlage 94519 Bovenste is van woensdag en de onderste van vrijdag. Liefs, DD
Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer testen! En dan met een ander merk... en als je echt geen zekerheid krijgt kan je altijd even naar je HA Misschien dus gewoon raak! dat zou leuk zijn! ik duim voor je hoor!
Tja....je zou zeggen dat je zwanger bent. Maar zou er nog een testje tegenaan gooien, bijvoorbeeld die van Clear Blue. Die geeft je een duidelijke zwanger of niet zwanger, of anders toch even bezoekje aan je HA brengen voor een bloedtest. Veel succes en hopelijk blijk je toch hartstikke zwanger te zijn Liefs
Je testen zijn hartstikke duidelijk dus je zou zeggen dat je zwanger bent! Maar wat raar dat de testen daarna ineens negatief zijn en je ook nog niet ongi bent.. Even met een ander merk test testten?
Als ik naar de testen kijk zou ik zeggen zwanger maar inderdaad ik zou een ander merk proberen. Wanneer is/was je NOD?
Ik ben of 5 dagen overtijd of 3, dus NOD is al geweest. Dank jullie wel voor de reacties. ik heb nog 2 KV testen liggen en 1 CB met indicator. Zou ik die laatste al wel kunnen gebruiken? Liefs, DD
He meid, Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent, maar het lijkt alsof je ongi gaat worden. Dan heb je een soort van vmk denk ik. Ik hoop voor je dat ik eht mis heb en dui, dat je toch lekker zwanger bent. Maar dit soort dingen gebeurd vaker en dan blijkt dat er nog wat hcg in je lichaam zit, daarom test je positief.
Als ik jou was zou ik morgenochtend nog eens testen... Als hij dan weer positief is zit het wel goed, als hij weer negatief is kan het inderdaad een vmk zijn geweest. Vervelend he dat het vaak zo verschrikkelijk onduidelijk is. Het is al spannend genoeg op zich...
Ik begin te denken dat de KV testen ook niet zo heel betrouwbaar zijn en dat ze vals neg kunnen zijn........... Ik hoop dat je morgen beter nieuws hebt!
Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt meis.. ik zou morgen ochtend idd nog eens testen (eerst gewoon KV en evt er achter aan met zelfde urine CB) en mocht daar een duidelijkheid uit komen dan HA bellen om afspraak te maken.. Dit is ook niets.. Succes meis! KNUF
Ik heb ook bij mijn zwangerschap zo`n test gehad, maar daarna ook 1 van cb geprobeerd en die zei voordat de teststreep er was al zwanger, dus gewoon even een andere test proberen, ik duim voor je dat het raak is en je straks heerlijk mag genieten van een zwangerschap. succes
Vanochtend zei de CB niet zwanger, maar op de kv staat weer een licht streepje. Ik heb ook de HA gebeld en deze belt me vanmiddag terug. Hopelijk kan hij dan iets voor me betekenen. Liefs, DD
hey meiss de cb heeft meer hcg nodig dan de kv meid.. dus ik denk dat je de cb beter morgen of woensdag had kunnen doen.. ikzelf denk dat je wel zwanger bent. en dat je mischien donderdag en vrijdag wat meer hebt gedronken en je urine niet zo geconcentreert is geweest.. succes meis!!!
Volgens de HA moet ik ervan uit gaan dat ik zwanger ben. Dus in zijn woorden: Gedraag je als een zwangere! Nu hopen dat dit kleintje wil blijven zitten! Liefs, DD
Spannend hoor! Maar wel gek dat als je nod al geweest is dat je dan in principe nog maar een lichte test hebt. Hoelang zit je na je eisprong? Ik heb bij beide testen ongeveer op 12 -14 dagen na mijn ei getest en beiden waren toen gelijk knalpositief. Ook de cbtest. Ik heb hetzelfde 1x meegemaakt met kv 2 voor 5 euro testen die een lichte streep aangaven en ik was ook al ruim mijn nod voorbij. Toch werd ik 3 dagen later ongi en behoorlijk heftig dus waarschijnlijk een vroege miskraam. Ik wil je niet angstig maken om niks maar zou als ik jou was nog even een slag om de arm houden zeker omdat die cb test negatief was. Ik duim voor je!!!
Dan ga ik je ook maar behandelen als een zwangere; Van harte gefeliciteerd meis! Ik hoop dat je met een dag of wat een knal test (of digi Zwanger) in je handen hebt zodat je er echt van kan gaan genieten.. Ik duim voor je meis! xx
Hey meiden, bij mijn dochtertje teste ik 4 dagen na NOD ook maar heel licht en 10 dagen na mijn nod was de test nog heel licht en nu heb ik een wolk van een dochter!
Het kan natuurlijk bij iedereen verschillen dus we gaan er gewoon vanuit dat Duveldraakje gewoon zwanger is !
Bij mijn eerste test (2e kerstdag), was negatief. Ik had toen 1e kerstdag ongesteld moeten worden. 29 december opnieuw getest, en was toen positief. Maar nog geen echte knaltest. 31 december opnieuw getest, en knalde die er pas af. Dus het is echt wel mogelijk. Kan ook zijn dat je toch je eisprong iets later hebt gehad als normaal.