ik ben inmiddels 3dagen overtijd maar ben/was er redelijk van overtuigd ongesteld te moeten gaan worden want ik heb eigenlijk alleen (al een week) kij gevoelige (.)(.) en zit onder de pukkels (voor die laatste hoort echt bij mijn ongesteld-worden) maar goed, toch maar een test. van de DA... nou en nu is dit het resultaat: dit is trouwens een minuut of 5 na het testen... op de folder staat dat je na 3 min resultaat moet zien en nu dacht ik toen een licht streepje te zien (of WIL ik die zien??) maar dat je na 10min geen test meer mag aflezen. wat moet ik hier nou weer mee?? wat een rot test zeg!!! (ik ben trouwens heel stipt met mijn menstruatie...... nooit langer dan 1 dag na de NOD wordt ik ongi). zal ik morgen vroeg testen/morgen avond of woensdag ochtend nog een keer????? HELP!
Een rot test ? Mij lijkt hij duidelijk hoor, ik zou namelijk zeggen: zwanger ! En ik hoef echt niet te turen...
Je hebt hem na 3 minuten en voor 10 minuten afgelezen, dus positief! (niks onduidelijks aan... ) Gefeliciteerd!
ja hoor vanmorgen weer zo'n zelfde resultaat. ik kom er nu niet meer onderuit!!! ik ben zwangerrrrrrrrr