Ik probeer al een hele tijd zwanger te worden, maar helaas zonder resultaat. Ik heb vanmiddag wat tussentijds bloedverlies gehad (niet zoveel, beetje bruinig) en dacht dat het misschien door de ovulatie kwam. Heb het nog niet vaak gehad volgens mij en ben al bijna 2 jaar niet meer aan de pil. Weet iemand of dit betekent dat je de ovulatie dan op dat moment hebt en zo ja, wanneer kun je dan het beste klussen? Ik hoop gisterenavond, want dan zit het goed En heeft het dan vanavond ook nog zin, of is dat al te laat? Graag jullie hulp, heb een hele onregelmatige en veel te lange cyclus en van ovulatietesten of temperaturen wordt ik ook niet wijzer...
hey ik heb dit vorige maand gehad en dit was net na mijn ovulatie.. dit was voor mij ook de eerste keer dat ik het heb gehad dus voor de rest kan ik je niet wijzer maken. loop ja al bij een gynaecoloog die kunnen je eisprong voor je zoeken via inwendige echo dat zit je ook niet zo in de twijfel. xx
Bedankt voor jullie reacties. Ja, loop wel al bij gynacologue en heb een echo en laporoscopie gehad, maar niets gevonden en ook geen informatie over eisprong. Heb over 2 weken weer een gesprek hoe we nu verder, dus dan kan ik dat wel vragen. bedankt voor de tip!