Ik heb woensdag het eerste deel van een wkb gehad, maar ik heb nog steeds veel pijn aan die kies. Ik kan er niet eens mee kauwen! Als het goed is is mijn zenuw eruit, 14 juli moet ik terug dan maken ze het weer schoon en dan moet ik nog een x terugkomen voor een goede vulling. Ik zit me nu toch echt af te vragen of deze pijn nu zo hoort of dat er nog steeds iets mis is. Zal ik afwachten tot 14 juli of toch even bellen. En herkent iemand het?
Als je een ontsteking onder de kies hebt zitten kan het wel even duren voor die pijn minder wordt helaas. Ligt dus aan de situatie, morgenvroeg gewoon even met je tandarts bellen of dit normaal is. Sterkte!
Bij mij duurde het laats zeker 3tot4 weken voordat de pijn verdwenen was en weer fatsoenlijk aan die kant kon kauwen. Sucses en het word echt wel beter maar het kan dus wel even duren. Janna
Ik heb ongeveer 1,5 week na de eerste wortelkanaalbehandeling met pijn rondgelopen. Ik heb net de tweede gehad en het doet ook nu weer pijn (wordt wel iedere dag iets minder gelukkig).
Ik loop ook met een wortelkanaalbehandeling die niet kon worden afgemaakt omdat mn tandvlees te erg bloedde,moet ik 26 juli voor terugkomen. Tis alleen erg gevoelig met warmte/kou,heb dus niet continu pijn. Zou wel bellen als ik jou was en je hebt er geen goed gevoel over.Mocht ik ook doen.
Ik heb nu, 3 jaar na m'n wkb, nog steeds regelmatig pijn bij die kies. Dan is m'n tandvlees daar ontstoken en moet ik nóg vaker stoken en flossen.