hoevaak gaan jullie uit eten en dergelijke?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

na een vraag van cherrielyn(schrijf ik het nu goed?) in het topic "wat zijn jullie maand lasten" vrvroeg ik me af hoevaak jullie in de maand uit eten gaan en dat jullie ergens iets drinken etc.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

en hoevaak gaan jullie op vakantie een weekendje weg etc?

3. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Wij gaan gemiddeld 10x per jaar uiteten. De vakanties niet meegerekend aangezien wij dan dagelijks uiteten gaan.

En vakantie 2x (wintersport en zomervakantie).
    Wij gaan nooit weekendjes weg.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij gaan vrijwel nooit uit. Soms een keer naar de bios, heel soms uiteten, als we even weg zijn halen we wel een snackje en wat drinken.
    In elk geval 1x per jaar weekend weg rond onze trouwdatum. 'k Hoop dat we in de zomervakantie een weekje wegkunnen.
    Momenteel hebben we ons geld even hard nodig dus dan besteed ik het liever aan even wat belangrijkere dingen.

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.130
    113
    Home
    wij gaan 1 keer per maand uit eten en 1 keer per jaar op vakantie.
    weekendjes weg doen wel wel wat vaker.

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Wij gaan ook bijna nooit uit eten. Omdat we onze geld wel goed kunnen gebruiken op dit moment.
    Maar ik eet net zo lief thuis..Of gewoon wat bestellen..:p

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wij gaan weinig uit eten... het is zooo duur.
    we gaan wel ieder jaar 2 weken naar frankrijk in de zomer.... das ook duur maar zo belangrijk voor ons....

toch doen we wel veel gezellige dingen, winkelen... lekker ergens broodje eten.... naar de film.... ik denk dat we 7 keer per jaar uit eten gaan?

verder heb ik met een stel vriendinnen regelmatig een meidenavond.... kost ook bijna niets... en we vinden het gezellig om bij verre vrienden te gaan logeren... dat kost benzine..

we doen heel veel leuke dingen... maar het kost niet zoveel...

ik ben tevreden.....

xxxxx jose

8. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    wij gaan elke maand/om de maand lekker uit eten. Soms wat vaker als we zin hebben. Weekendje weg doen we sowieso elk jaar rond de datum dat we zoveel jaar hebben en zomers op vakantie. Dat zit er dit jaar niet in vanwege ons kleintje denk ik hahah

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ben zo bezig en vertel het zelf helemaal niet haha.

wij gaan minimaal 1 keer in de maand uit eten.en gaan bijna iedere week wel 1 of 2 keer naar een broodjes zaak (ligt er aan welke dienst vriend heeft) ergens iets drinken deden we wel veel maar sinds een jaar. doen we dat lekker thuis met vrienden.

vakanties doen we 2 keer per jaar een week en 10 dagen en weekendje weg doen we soms maar dat is meestal spontaan (last minut)

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    oja ergens lunchen/wat drinken doen we eigenlijk elke week

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij gaan zeker 1x in de week naar de bioscoop en lekker uit eten.

Meestal doen we in het weekend tijdens het boodschappen doen, ook nog lekker lunchen.

Per jaar gaan we 4x een weekendje of weekje weg. En in de zomervakantie meestal een week of 3 op vakantie. Soms is het buitenland en soms lekker thuis en dan dagjes weg.

12. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier laten we ong 1x per week een lunch bezorgen (belegde broodjes samen ong 10tje), verder als we ene dagje weg zijn dan geven we ong 20 euro uit aan eten/drinken, uit eten doen we ong 5 tot 10x per jaar, gemiddeld 50 euro p.p per keer en we gaan 2x per jaar ong een midweekje weg voor ong. 250. Als we weg zijn geven we nog eens 200 uit aan eten/drinken/uitstapjes.
    Naar de bios oid doe ik de laatste jaren eigenlijk niet meer... mis het ook niet.

13. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    we gaan iedere week wel uit eten, en 3 keer per jaar op vakantie, 2 keer een week tussendoor, en zomervakantie zo'n 3,5 tot 4 weken

14. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Tsss :p het is cherrylein. Hihi grapje hoor!

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij gaan minstens 1x per maand uit eten (op vakantie niet meegerekend). In de restaurantweek (zoals afgelopen week, dit is 2 maal per jaar) gaan we vaker, 2 à 3 keer in één week. Je kunt dan voor een leuke prijs bij duurdere restaurants eten.

We gaan 2x per jaar op vakantie. In mei een week en september 2 à 3 weken. Daarnaast gaan we nog weekendjes weg, meestal in NL of België.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou wij gaan misschien eens per jaar samen uit eten. Ik ga soms wel met mijn werk, maar sla dat ook regelmatig af omdat ik er het geld niet voor over heb. Toevallig gaan we binnenkort voor het eerst in 3 jaar eens sámen weg, 4 dagen, halfpension voor 200 euro, dus dat is ook geen directe aderlating.

17. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wij gaan 2 keer per jaar op vakantie. 2 keer 2 weken ongeveer.

2 keer per jaar naar een bungalowhuisje, midweek of lang weekend.

Uit eten niet zoveel, alleen als Tijn ergens anders slaapt: zo een 3 keer per jaar?

We gaan wel vaak ergens lunchen op zondag! om de week denk ik?

Wat we eraan kwijt zijn? geen idee! hahahaha Is maar net hoeveel we te besteden hebben!
    We vinden het heerlijk om er even uit te zijn!

kus miek

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wij gaan regelmatig uit eten, meestal op zondag. Ook zijn we elke week wel in de kroeg te vinden aangezien vriendlief daar werkt. In de zomer zijn we regelmatig te vinden op een terrasje.

Ook gaan we af en toe een weekendje weg. En met oud en nieuw zijn we elk jaar te vinden in Curacao. Dure reis, maar zeker de moeite waard. Pracht eiland.

Maar als we straks misschien kinderen hebben zal er wel veel gaan veranderen denk ik. Maar dat zien we dan weer wel.

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Pff, wij gaan eigenlijk nooit uit eten, hooguit als we een weekendje weg zijn. We wonen in de middle of nowhere, een restaurant heb je hier niet (ja een frietkot) dus we moeten al gauw 30km om bij een restaurant te komen. Met de fiets is dat geen doen (geen auto)
    Op vakantie zijn we al een aantal jaar niet geweest, ivm zwangerschappen, verhuizen enz. Wel zijn mijn man en ik vorige maand 4 dagen naar Disney geweest. In juni gaan we weer naar Disney, maar nu met de kinderen voor 3 dagen. Voor de rest gaan we misschien nog een midweek naar de weerterbergen maar meer ook niet.
    Volgend jaar willen we 2 weken naar Spanje met de kinderen.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij gaan zo'n 2 keer per jaar weg. Meestal een midweek/weekendje.

Uit eten eens per maand ongeveer, misschien wel vaker zelfs.

Ergens op zaterdagmiddag een broodje eten: om de 2-3 weken.

Ergens iets drinken: iedere week.

Deel Deze Pagina