Iets voelen drukken aan de rechterkant

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door OemHudaifa, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Hoi hoi,

Ik had al vrij snel last van zwangerschapskwaaltjes en testte met 3 weken al goed positief. Ik had bijna onmiddelijk last van een trekkende lies aan de rechterkant, daar is ook waar de baby ligt.

Nu mijn baarmoeder omhoog komt voel ik hem echt zitten (de baarmoeder). Ik had ook al een tijdje last van een stekende pijn aan de zijkant als ik moest niezen etc.

Nu voel ik echt heel duidelijk, iedere keer als ik ga zitten of bepaalde bewegingen maak dat er iets aan de rechterkant drukt. (waar de baby zit). Neus snuiten doet ook pijn soms. Als ik op mijn linkerzij lig doet het ook meer pijn en moet ik vrijwel direct plassen.

Ik maak me nergens zorgen over, maar ik vraag me af waar het van zou kunnen komen. Het gebeurt echt allemaal voor een groot deel aan de rechterkant (als iemand anders naar mij kijkt dan is het wel de linkerkant).

Wat is dit? de baby? bandenpijn?

bij voorbaat erg bedankt ; )

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi OemHundaifa,

het lkinkt ernaar dat je bsaamoeder met kind meer op je rechterkant drukt dan op je linker. Bij veel vrouwen ligt de baarmoeder meer aan de ene kant dan aan de andere kant, dus dat is niet vreemd. Wel kan er snel een zenuw of een spier knel komen te zitten waardoor je de pijnen kunt krijgen die jij beschrijft, maar het vermeerdert ook de rek op je banden. Ik denk dus dat het een combi is tussen die dingen en inderdaad niets om zorgen over te maken.

Groetjes Brigitte

3. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Heel erg bedankt, was namelijk erg nieuwsgierig, maar mijn eigen vk begreep me niet zo goed. Is ook wel logisch want ben altijd zo blij als ik er ben dat ik van opwinding heel warrig kan doen.

Groetjes

Deel Deze Pagina