hoi..... ben er net achter dat ik zwanger ben. vandaag dus 4 weekjes zwanger. maar nu is mijn vraag. ik heb 4 mei in het ziekenhuis rontgenfoto's van mijn pols laten maken en niet doorgegevens dat ik misschien wel zwanger kon zijn ( niet aan gedacht ) en heb zondag 8 mei een broodje met carpaccio op. nu is mijn vraag dan ook kan dit heel veel kwaad zo vroeg in de zwangerschap ( mijn laatste menstruatie was 18 april ) ik maak mij hier dus zorgenb over vooral omdat ik vorig jaar juni een missed abortion heb gehad met 12 weken en we er dus een jaar over hebben gedaan om weer opnieuw zwanger te raken. alhoewel we er dus deze maand minder mee bezig waren anders had ik er wel bij stil gestaan. hoop op snel antwoord. gr een onzeker typje
Hoi Dromer28, maak je maar niet druk hoor, je was nog zo pril zwanger dat die straling hoogst waarschijnlijk geen kwaad kan voor het vruchtje. De carpaccio sowieso niet. Je zou voor de zekerheid even via de poli orthopedie (denk ik?) kunnen checken voor de zekerheid. Deze vraag zullen ze vast vaker krijgen. Groetjes Brigitte