druk in onderbuik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emje, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik heb sinds een dag of 2 af en toe een drukkend gevoel in mijn onderbuik. heeft iemand dit ook gehad? kan het de baby zijn of is het nog te vroeg om te voelen?

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    het kunnen je banden zijn

3. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Kan beide zijn. Met 17 weken kun je soms wel wat voelen. Maar drukkend, klinkt mij niet als schopjes. Klinkt meer als banden.
    Weer er even alert op. Misschien weet je het nu niet. Maar als je het straks goed gaat voelen, ga je herkennen of het wel schopjes waren of toch bandenpijn.

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    dat had ik ook van de week! leek een soort spierpijn kan het niet omschrijven dus kon het ook niet vinden op internet ofzo haha...maar ging er maar van uit dat het bandenpijn was of het groeien van de baarmoeder..

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik herken dat wel, het kan het begin van een harde buik zijn (voel maar eens of je baarmoeder wat harder wordt), kan ook met de baby te maken hebben. Ik heb een erg gevoelige baarmoeder en soms voel ik m'n baarmoeder harder worden en beetje drukken als de baby beweegt, vlak nadat het harder wordt komen er ook vaak plopjes en schopjes.

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ik heb het ook dat mijn baarmoeder dan knalhard wordt en dat ik meteen daarna een soort schopjes/plopjes voel. Dus ik denk dat de kleine dan beweegt.

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik herken dit ook vaak. Bij mij zit het vaak ook aan één kant, en het lijkt dan ook alsof de baarmoeder aan één kant hard wordt, alsof het kind daar zit... :( Vorige week bij de vk geweest en die zei ect dat dit ook de banden waren, en de groei van de baarmoeder.

8. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Dit heb ik ook hoor Merel. Bij mij ligt de kleine in stuit, echt onderin me bekken. Voel t ook alleen maar onderin bewegen.
    Maar me onderbuik voelt regelmatig erg hard en bijv. met omdraaien in bed of opstaan merk ik dat alles wat pijnlijker/gevoeliger gaat worden. Niet echt pijn, maar gewoon dat ik t iets rustiger aan moet doen.
    Zal combi zijn van de banden en t kindje denk ik.

Deel Deze Pagina