Mijn temperatuur zit al dagen op 37 graden. Ik heb meestal een cyclus van 27 (vandaag) of 28 (morgen) dagen. Ik wil eigenlijk wachten met testen tot moederdag. Maar wat is dat wachten weer moeilijk, haha! Maar in principe is het toch zo: als de temperatuur nog steeds hoog is, word je op die dag toch nog niet ongesteld?
Hey juf hoe is het met je meid?! Spannend zeg voor jou deze dagen... Ik hoop echt voor je dat je temp hoog gaat blijven
Heeee blauwoogje! Hier gaat het goed! Deze maand een duidelijk temperatuur kaartje, icm ovulatie testen. Dus ik ga er vanuit dat ik gewoon een eisprong heb gehad! En we hebben eindelijk eens op de goede momenten geklust, dus inderdaad spannend! Maar ik ben vrij, dus dan duurt het wachten extra lang. En de temperatuur zit al dagen vast op 37 graden, dus dat maakt het extra spannend. Geeft me echt het gevoel van: het kan omhoog of omlaag, er op of er onder, haha! En hoe gaat het met jou? Net weer aan een nieuwe cyclus begonnen zie ik. Zet 'm op!
Ja ik zag ook op je kaartje een positieve ovu-test en tempstijging Lekker hé, als je weet dat je tenminste een eisprong hebt?! Al verbaasd het me niets, want je hebt heel regelmatige cyclussen Dus je hebt de juiste timing gehad met klussen... hihi helemaal top! Sjonge zeker als je ook nog vrij bent kan wachten lang duren hé...grrr haha! Wel mooi dat je temp nog op 37 zit. Hopelijk betekent dat iets moois... Ik lees dat je zondag gaat testen als je temp hoog blijft? Oeh, spannend... Houd moed meissie! Jaaa gaat best hier! Had 2 weekjes vakantie, heerrrlijk! Nu helaas bijna om. Maar lekker van 't weer genoten! Thanks! Ja zit inderdaad weer in een nieuwe cylus, was blij met een cyclus van 35, alweer minder lang dan 43 gelukkig. Dus ben benieuwd of mijn cyclussen nu eindelijk weer een beetje normale lengte gaan krijgen...hope so En we klussen wanneer we zin hebben, geeft ons voor nu wel een stuk rust eerlijk gezegd. We hadden de deal dat we van de zomer (lees: na onze zomervakantie) er echt voor gaan. Maar mocht het voor die tijd raak zijn, zijn we ook heel blij! Stiekem lijkt me dat best leuk als het op die manier gebeurt, maar ik wacht maar rustig af (tenminste meestal lukt dat, maar niet altijd haha).
Ik wil inderdaad zondag gaan testen. De verleiding is wel vreselijk groot om het eerder te doen, maarr... ik moet geduld hebben van mezelf! Fijn dat je weer een kortere cyclus had. Het lijkt me heel frustrerend als je lange cyclussen hebt. Wij zijn ook zo begonnen, hopende dat het 'vanzelf' raak zou zijn. Maar in de zomer zijn we alweer een jaar bezig, dus we gaan nu toch maar iets gerichter klussen. Succes de komende weken!
Knap hoor dat je wilt wachten, ook al is de verleiding zo groot! Ja het is leuk als je op die manier zwanger wordt, maar als het na een tijdje nog niet gelukt is is het zeker handig om een beetje op de timing te gaan letten. Ik hoop echt voor je dat het lange wachten na al die maanden eindelijk beloond mag worden. Ik gun het je van harte Ja lange cylussen zijn echt vervelend, het onzekere is dan ook wanneer je eisprong komt. Maar het geeft weer een beetje hoop dat mijn cyclussen normaler worden nu. Succes en sterkte met wachten!! Enne, het eerste wat ik morgen doe op zp is jouw temp bekijken!
Wat super lief van je blauwoogje!! Ik hoop dat het bij jou ook snel gaat lukken!! Heb morgen de hele dag 'een dag uit'. Maar dan zo'n verrassingsdag waarbij we niet weten waar we heen gaan (en of er toiletten in de buurt zijn...) Dus alleen daarom hoop ik al dat ik morgen niet ongesteld ga worden... Ik houd je op de hoogte!
Ik word helaas ook wel eens ongi op de dag dat ik nog een hoge temp had. Afgelopen ronde bijvoorbeeld: Laatste dag ronde 36.8 (bruinverlies met w.s. rood laat in de avond) Eerste dag deze cyclus 36.9 (echt bloedverlies) En met een gemiddelde temp van 36.35 was mijn temp dus echt hoog toen ik ongi werd Ik hoop voor jou dat je temp mooi hoog blijft en met een mooie test!
Bedankt voor je antwoord Cyntje. Ik kan niets anders doen dan nog een paar dagen afwachten en geduld hebben. Jij ook succes straks!
Yes! Je temp zit nog op 37 Lekker dat je afleiding hebt vandaag! En hopelijk wordt je echt niet ongesteld. Leuk, hou me maar op de hoogte inderdaad Het wordt nu steeds spannender hé...
Ik heb vanmorgen getest, maar deze was negatief. Zit nu voor de eerste keer een beetje in een dipje. Had gisteren de hele dag straatfeest een ik was zo misselijk. Ook moet ik al een paar dagen heel vaak plassen. Ik had voor de zekerheid een tampon in gedaan, dus wist nog niet hoe het er voor stond. Toen ik s avonds thuis kwam en eindelijk naar de wc kon om te kijken, weet ik nog dat ik dacht: 'Ik kan gewoon niet ongesteld zijn, ik voel me voor het eerst echt zwanger'. En inderdaad, niks aan de hand. Dus de test vanmorgen was slechts een bevestiging. Niet dus... Dit is voor het eerst dat ik me er niet direct er overheen kan zetten. Ik voelde me zoooo zwanger ... Maar goed. De temperatuur is vanmorgen ook gedaald, niet veel, maar toch. Het zal vandaag of morgen wel doorzetten. Op naar de volgende ronde maar weer.
Meissie toch... ik voel met je mee! Wat naar om toch een negatieve uitslag te krijgen, ondanks alle 'voortekenen' en de juiste timing met klussen. Je wilt het zo graag en dan dit... Maar ik hoop heel erg dat je gewoon laat hcg aanmaakt en dat dat de reden is van je negatieve test. In ieder geval wil ik je wel een dikke digiknuffel geven!!! En geef niet de moed op, want je bent een sterke meid
Wat superlief van je blauwoogje! Ik hoop ook echt dat ik laat hcg aanmaak, deze onzekerheid van het over tijd zijn vind ik maar niks! Ik had de knuffel even nodig! Inmiddels even een goede huilbui gehad, en nu vind ik het ook wel weer klaar voor vandaag. Ik hou je op de hoogte.
Nee dat is ook echt heel vervelend dat onzekere! Soms weet je gewoon niet wat beter is: nog niet ongesteld zijn en dus toch wel of toch niet zwanger of liever gewoon maar menstrueren ook al is dat een enorme teleurstelling. Natuurlijk meid, huil het er maar uit! Ik hoop dat je steun vind bij je vriend/man. Maar evengoed wil ik je (ook al ken ik je niet persoonlijk) een hart onder de riem steken! Het lijkt mij zelf ook fijn als iemand meeleeft zodat je in ieder geval niet alleen bent. Thanks, heel lief dat je me op de hoogte houd. En ook al is het misschien slecht nieuws en is dat moeilijk om te zeggen hoeft het niet hoor! Of als je juist even een time-out nodig hebt. Snap ik ook. Voel je niet verplicht. En als je het juist fijn om het te delen: just do it! Sterkte en ik hoop dat jij heel binnenkort een kindje mag verwachten!
Ik ben niet zo goed op de hoogte van ovulatiietesten, maar aan de hand van je temperatuurkaartje had ik gedacht dat je 1 of 2 dagen later je ovulatie hebt gehad. Het kan dus zijn dat je nog te vroeg getest hebt? Ik ben heel benieuwd wat je temperatuur morgenochtend doet.
Dank je MM1981. Ik had volgens mij een positieve ovulatietest rond dag 16, dat kwam overeen met wat FF zegt. Maar wie weet was het te vroeg. Ik ben ook heel benieuwd naar mijn temperatuur morgen. Ik hoop dat het weer gaat stijgen, maar ik vrees dat het verder gaat dalen en dat het einde oefening is deze maand. Ondertussen was ik vandaag niet misselijk, maar nog steeds HONGER (al vier dagen eet ik me klem), heel vaak plassen en al vier dagen hoofdpijn. Verder ook nog geen één sein dat aangeeft dat ik ongesteld ga worden. Meestal heb ik een paar dagen van tevoren wel regelmatig een roze of bruinige veeg aan het wc papier zitten, wat elke dag iets meer wordt. Nu heb ik woensdag en donderdag héél weinig gehad, en daarna niets meer. @Blauwoogje: wat ben je lief voor me zeg! Super joh! Ik heb een super lieve vriend waar ik vandaag heerlijk bij uit kon huilen. Ik vind het juist fijn dat ik hier even mijn gevoelens kwijt kan, en super lief dat jij me steunt! Ik wacht eerst maar eens de temperatuur van morgen af, en als deze nog enigszins hoog blijft, ga ik morgenvroeg opnieuw testen. Ik hoop zooo dat ik één van die vrouwen ben die pas een paar dagen na nod positief test! Je hoort morgen weer van me!
Springt je ei dan niet tussen 12 en 48 uur na een positieve ovutest? (Ik heb ze zelf nooit gebruikt, dus ik ben een echte n00b wat dat betreft.) Volgens mij moet je die "W" van voor je ovulatie even weghalen of er een "Creamy" van maken : die W verstoort nu de interpretatie en daardoor krijg je een gestippelde lijn. Ik zou morgen ook nog niet testen, eerder overmorgen. Maar ik besef me ook hoe lastig het is om jezelf te bedwingen