omdat ik niet wist dat ik zwanger was heb ik geen foliumzuur geslikt.. nu ik sinds een weekje weet dat ik zwanger ben heb ik toch maar foliumzuur gekocht.. kan ik dit gewoon slikken of heeft het geen zin meer?
Heeft volgensmij geen zin meer, want er staat ook op de verpakking, slikken tot 10 weken zwangerschap.
ja klopt tot 8week na de bevruchting.. maar dacht dat het misschien nog zou 'kunnen' omdat ik helemaal niks geslikt heb..
Ik gebruik een multivitamine met foliumzuur erin. Die kun je je gehele zwangerschap slikken. Lijkt mij ook dat enkel foliumzuur slikken als je al voorbij de 10 weken bent, niet echt heel veel zin meer heeft want dan is het zenuwstelsel al gevormd. Je kunt het dus niet 'inhalen' omdat je het eerder niet gebruikt hebt.
oke dan ga ik denk ik maar over op multivitamine.. dat kun je gewoon bij de drogist halen neem ik aan ? dank je
Ik heb die ook idd. Foliumzuur heb ik geslikt vanaf het moment dat ik met de pil was gestopt. Heb zelfs gravitamon voor zwangeren koop je gewoon bij de drogist.