Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, heb hier nog geen ervaring mee maar ik wil je al wel vast heel veel succes wensen met de bevalling!
zo was het bij mij wel begonnen alleen had ik dat op dat moment niet in de gaten maar achteraf dus wel. als het zo is veel succes en hopen op een voorspoedige bevalling.
Als de krampen regelmatig komen of pijnlijker worden gaat de boel weken en misschien zelfs al verder ontsluiten. Het is een begin, maar het is nu de vraag of het door gaat zetten, spannend! En succes!
Priscilla, je moet even (niet echt heel smakelijk idee, ik weet het) ruiken, ruikt het zoetig en niet naar urine dan zou het heel goed vruchtwater kunnen zijn. En leg een kraam/maandverband in je onderbroek, dan kan de gyn het ook ruiken als je twijfelt. Toen mijn vliezen braken was het geen plens, maar elke keer weer een beetje.
voel je het vocht er ook uitkomen? en is het meer als je even gezeten hebt en je staat op dat je een plasje eruit voelt komen? ik verloor ook steeds kleine beetje vruchtwater omdat ik een scheur in me vliezen had ergens boven in en ik kon ook niet echt goed ruiken omdat het kleine beetje waren. als je denkt dat het vruchtwater is dan even de gyn bellen. die kunnen dan in het ziekenhuis kijken of het indd vruchtwater is.
Als je er geen controle over hebt is het waarschijnlijk vruchtwater, maar het kan ook hele vloeibare afscheiding zijn en dat is een teken dat de boel aan het verweken is. Hopelijk ben je al bezig en schrijf ik dit voor niks!
Ik had al heel vroeg voorweeen, maar liep uiteindelijk 3 dgn overtijd. Je wil niet weten wat ik allemaal tegengekomen ben als ik naar de wc ging en de reactie van de gyn was dan; het zit lekker te werken. Op een gegeven moment kon ik r wel wat aan doen als ze dat zei! Je lijf is in ieder geval aan het voorbereiden, maar helaas zegt het nog niks... Nog ff volhouden!
Dan gaat het nu toch wel echt spannend worden hoor. Ik kreeg diarree toen ik een cm of 4 ontsluiting had, waarschijnlijk is het bij jou dan toch echt aan het zakken en misschien wel verder aan het ontsluiten. En wat die tas betreft; da;s een goed plan! Succes!
ohhh, is dat het! Dat heb ik namelijk ook! Ik kan niet goed meer uitplassen en ik voel een enorme druk onderin. Weet ik dat ook weer. hihi
Ik heb ook last van een enorme druk onderin. Denk dat beeb aan t indalen is. Ik moet trouwens nog wel drie weken wachten.
Sinds vanmiddag stevige pijnen, druk aan de onderkant, menstruatiepijnen en harde buiken. Ze komen om de 5/10/15 minuten, dus niet echt regelmatig. Ook slijmprop verloren gisterenmiddag en vandaag weer wat slijm. Weet niet of het een begin is, hoop 't wel héhé Het rare is dat ik mijn plas niet in kan houden, en dat geldt ook voor ontlasting het komt er echt zo uit, zodra ik mijn slip uitdoe zeg maar hevige druk aan de achterkant zeg maar En nu maar de nacht afwachten........
@ Priscilla: Als je je buik nu ook ietsjes ziet zakken dan is het echt het laatste stukje indalen. Bij mij duurde het ook zo vreselijk lang. na het strippen had ik binnen 2 uur weeen en begon het eindelijk... @ Beertje: Zo te horen is het bij jou ook erg goed aan het rommelen en lijkt het nu toch wel serieus te worden! Beiden succes!
Da's even schrikken als je niks voelt, bah! Hopelijk wordt je ingeleid en heb je je meisje morgen in je armen! Succes!