ik vrees dat ie te licht is...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tralalala, Nov 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hallo dames!

Ik heb jullie mening en inzicht nodig :)
    Eerst even het hele verhaal:

Ik heb denk ik vrijdag de 14e mijn eisprong gehad. Nod was dinsdag de 25e (korte lf) maar ik werd maandag avond al ongesteld. Dat was donderdagochtend alweer klaar terwijl ik normaal 8 dgn ongesteld ben. Daarom vanmorgen een test gedaan omdat ik er niks van snapte. En zie hier het resultaat :)

Streepje stond er binnen 5 minuten, is best duidelijk en mooi roze. Maar... Is ie niet te licht voor (waarschijnlijk) 16 dpo?

De lichte streep icm het bloedverlies maakt dat ik nog niet echt blij kan zijn. Vooral door mijn vmk twee rondes geleden.

Het is een actiontest trouwens, die zijn niet zo heel gevoelig.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ik vind m niet per se te licht, want hCG hoogte verschilt per vrouw én per zwangerschap.. Het is vooral belangrijk dat de waarde goed verdubbelt elke 48/72uur.
    Sterkte en ik wens je mooi oplopende testjes!

3. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

Oct 24, 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen positief. Heb zelf geen ervaring met action testen maar aangezien de bloeding zou ik toch mischien even,dokter belken voor bloedtest. Ik heb ook een paar druppels bloed gehad 3 dagem voor nod. Helder rood. Waardoor ik dacht ongesteld te worden

Wens je veel sterkte en hopelijk exht positief

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bloedtest doet de dokter toch niet zomaar denk ik? In NL in ieder geval niet volgens mij..

Ik heb wel meer dan drie druppels bloed gehad helaas, echt als de lichte dagen van een menstruatie... :(

5. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ziet er positief uit. De bloeding kan een innesteling zijn geweest, maar dat moet nog blijken, ik hoop het wel voor je. Zou even blijven door testen om de dag, succes.

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ga morgen testen met kv trouwens, en dinsdag weer met action. Dan kan ik die vergelijken met die van vandaag. En dan woensdag weer kv om te vergelijken met die van morgen haha.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Er staat echt een streepje hoor! Hoop dat ie snel duidelijker is!

8. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

Oct 24, 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je kan gewoon bellen en zeggen heb positief getest maar bloeding gehad wil weten of mijn hcg stijgt

9. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ik zie ook zeker een mooi roze streepje. Sommige vrouwen testen wat later positief. Vind het er hoopvol uitzien. Nu hopen dat ie netjes oploopt.

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dank jullie wel allemaal!!

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ziet er goed uit, gefeliciteerd!

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik vind het er ook goed uitzien hoor!
    Zou alleen de komende dagen weer met Action testen, makkelijker vergelijken.
    Sommige vrouwen testen gewoon later pas positief.
    Ik duim voor je!

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja ik weet inderdaad dat sommige vrouwen later positief testen... Alleen onbewust ga ik het dan toch vergelijken met mijn vorige zwangerschap, en daar had ik zo'n streepje als op 12 dpo ofzo. Hoewel ik wel weet dat alle zwangerschappen anders zijn hoor :)

Maar ik zit vooral met het feit dat ik dus wel (behoorlijk) gebloed heb. Naar mijn idee was het teveel om een innestelingsbloeding te kunnen zijn, hoewel ik daar geen ervaring mee heb.

Morgen testen met kv, hopelijk daar een mooie streep, en dan dinsdag weer met action zodat ik die met die van vandaag kan vergelijken. Dan zit er 48u tussen en zou ie mooi moeten oplopen :)

14. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Natuurlijk dat je ermee zit, begrijpelijk. Ik zeg je heel voorzichtig dat je er ook rekening mee moet houden dat het misschien al pril is mis gegaan vandaar je nog positieve test. Ik bedoel het niet kwaad en ik gun je voor de 100% een mooie zwangerschap toe, maar zou dit toch ook in je achterhoofd houden, i.v.m de behoorlijke bloeding.

Ik ga voor je duimen dat dit een plakkertje is en blijft.

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dank je Emo :) Ik hou daar ook zeker rekening mee hoor. Vooral gezien mijn vmk eind september, was ongeveer hetzelfde verhaal.
    Menstruatie zette niet door, daarom getest, positief, dagen erna weer testen, liepen niet echt overtuigend op, en een week na NOD zwaar ongesteld geworden (mk dus).

Tja ik kan niks meer doen dan komende dagen testen om te kijken of het oploopt, en afwachten. :(

16. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Spijtig van je miskraam meid, ik herken het.

Ja is een prima plan, morgen een kv en de dag daarop of de de dag daarop nogmaals een action test. Spannend!

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ja ik doe morgen een kv, dinsdag weer een action die ik dan kan vergelijken met die van vandaag, en woensdag weer een kv die ik kan vergelijken met die van morgen. Heb het al helemaal uitgedokterd, haha ;)

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ziet er goed uit. Ik blijf je topic volgen, ben namelijk wel heel nieuwsgierig wat de andere testen doen. :)
    Voor nu alvast voorzichtig proficiat.

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Bedankt! Ik ben ook heel benieuwd waar mijn testen gaan doen, haha!

Maar ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd, heb echt het idee dat ik teveel bloed heb verloren voor een innesteling.

Ik zal morgen mijn kv showen, en overmorgen de action, in een vergelijking met die van vandaag!

20. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik zou zeggen positief als action positief test dan is dat ook zo in mijn ervaring.. Probeer er anders morgen nog 1 om te kijken of het donkerder word ( was bij mij wel zo)

Share This Page