heey ik had een vraagje ik zit al een poosje aan primolut nu ben ik vorige maand uit mezelf ongesteld geworden maar de gyneacoloog wou door gaan met primolut 2 weken na me ongesteldheid nu ben ik een paar dagen later begonnen en eigenlijk had ik van mezelf zo ongeveer dit weekend ongesteld moeten worden . en met de primolut pas volgende week . nu heb ik sinds gisteren last van hoofdpijn , krampen, rugpijn alle klachten die ik ook heb als ik ongi moet worden weet iemand hier of dat kan ondanks dat ik dan de primolut nu slik ? groetjes
Hoi Janita Ik heb gisteren mijn laatste dagje primolut geslikt. Uit jou verhaal mak ik op dat je even toch contact op moet nemen met de gyn Ik heb de afgelopen ronde mijn bloeding op moeten wekken dmv primolut... moets 3x daags 1 tablet primolut slikken voor 10 dagen lang.... 1 dag na het stoppen met de primolut werd ik ongesteld. Nu ik deze ronde geen reactie heb gehad op de clomid 50mg (geen eisprong erop gehad) moest ik dus weer primolut slikken, 10 dagen 3x daags 1 tablet.... en dan vanaf cyclus dag 3 t/m 7 100mg clomid.... Wat is voor jou de reden trouwens dat je aan de primolut moest? Heb je een erg onregelmatige ongesteldheid?
hey hey ga ik zowiezo even doen deze week dankjewel voor je antwoord ik ben aan de primolut gegaan omdat ik na het stoppen van de pil geen ongesteldheid had maar december 2009 ging het vanzelf zonder behulp van primolut hoopte daarom eigenlijk dat ik januari dus niet meer hoefde maar de gyn stond er op waarom ben jij aan de primolut ?
Ik ben aan de primolut om iets meer controle te hebben over mijn cyclussen, krijg namelijk zelf geen eisprong, en wanneer ik dus geen eisprong heb gehad kan het zon 40 tot 60 dagen duren voordat ik ongesteld ben. En aangezien ik voor mijn eisprong te krijgen clomid moet gebruiken is het wel zo prettig niet zo lang te moeten wachten nadat je weet dat je geen eisprong hebt gehad Dat is dus voor mij de reden dat ik primolut gebruik Maar naast mijn eisprong verhaal hebben wij ook het kleine minpuntje dat de uitslag van de zwemmers van mijn mannetje niet al te best waren... begin mart nogmaals die test overdoen en dan maar eens kijken wat daar uit komt ... (aangezien de test met de slechte uitslag niet helemaal betrouwbaar was...)
a oke me man moet nog testen maar vind het maar eng en ingewikkeld ik ben nu vanaf juli bezig met de primolut dit is de laatste poging om een eisprong te krijgen anders worden het injecties