Vraag over geldigheid corona herstelbewijs

Discussie in 'Corona forum' gestart door Elleke, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Hoi allemaal! Op dit moment heb ik corona. Ik kreeg gisteren in de check app dat ik mijn herstelbewijs aan kan maken, alleen gaat deze op 4 februari in. Daarbij staat dat deze geldig is tot eind januari 2023. Alleen.. nu lees ik net op de NOS dat ze de herstelbewijzen weer terug gaan zetten naar een half jaar, vanaf 1 februari. Kunnen ze dit wijzigen in je check app, of ben ik nog zeker van een code tot volgend jaar januari (omdat mijn code ingaat vanaf 4 februari)?
     
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.037
    113
    Vrouw
    Zal ongetwijfeld veranderen.
    Ga er maar vanuit dat je na een halfjaar bij scannen geen groen vinkje meer krijgt.
     
    Huismuisie, GossipGirlxoxo en olleke vinden dit leuk.
  3. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Mega, wat balen! :( Zetten ze het eerst terug naar een jaar, nu weer naar een half jaar.. Maar gaan ze dat echt bij iedereen doen die voor 1 februari positief getest heeft? :rolleyes:
     
  4. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Denk het wel, dat is gewoon een technische update, niet heel lastig lijkt mij..
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Kan er verder ook niets over vinden, we wachten maar af :rolleyes:
     
  6. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Balen he. Ons herstelbewijs loopt straks af in maart als ze het terug zetten en een booster willen we niet. Dus wij gaan de komende maand maar even knuffelen met besmette bekenden. Hopen dat we weer een vinkje krijgen. Misschien heeft het nog nut om 'm uit te printen, maar ik vermoed dat ze gewoon de qr vervangen.
     
    Kindje3 en Nikki23 vinden dit leuk.
  7. Yvuna

    Yvuna Actief lid

    12 jul 2019
    265
    300
    63
    Vrouw
    Dit is dus het gedrag wat ze hiermee uit gaan lokken… Ik denk namelijk niet dat je de enige bent die zo denkt. En heel eerlijk, hoe erg ook, ik snap je wel. Voor mij stopt het vaccineren ook hier, geen booster.
     
    Kindje3, Mammavantwee en Nikki23 vinden dit leuk.
  8. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Ik hoorde net dat het geldt voor besmettingen na 1 februari? Maar geen idee wat er van waar is..

    Belachelijk anders, eerst is het een half jaar geldig, toen een jaar, nu weer een half jaar.. Wat willen ze nu? :confused:
     
  9. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Wij zitten met hetzelfde... Gister getest, vandaag de uitslag. Ik doe een qr op papier, geen zin om die app op m'n telefoon te hebben. Zou mooi zijn voor ons besmettingen van voor 1 februari een jaar geldig, maar kan 't me niet voorstellen... Baal er wel van want dat zou betekenen dat het net niet meer geldig is aan het begin vd zomervakantie...
     
  10. Boysmummy

    Boysmummy Niet meer actief




    Echt geen idee maar vond t nogal snel verdiend. 1 prikje /corona en hoppa al een QR tot een jaar verder.

    Heb overigens de overige prikken gewoon gehaald.

    Onze niet gevaccineerde neef was heel blij dat hij Corona kreeg en meteen een jaar een QR Code.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Disneyfan

    Disneyfan Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.027
    156
    63
    Maar in het buitenland heb je er sowieso niks aan, daar is ie toch korter geldig.
    Ik mag toch hopen dat t CTB er in de zomer afgaat.
     
  12. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Ik hoop het van harte, maar ga er niet vanuit.. Nog geen 2 maanden na een jaar geldig, wordt het alweer teruggezet.. We lijken wel een speelbal :mad:. Dat moest er even uit, ik ben er zo klaar mee! :confused:
     
  13. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het echt op een jaar blijft staan anders ben ik bang dat ik niet onder de vaccinatie uit kom, en anders ga ik heel onvoorzichtig zijn en bij besmette mensen op bezoek, voor een nieuw groene vinkje!
     
  14. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    De kinderen maken echt wildse plannen nu we een qr code hebben, alsof ze al jaren nergens heen konden :roflmao: terwijl we in november nog naar de efteling zijn geweest:rolleyes:
     
    GossipGirlxoxo en Nellie4 vinden dit leuk.
  15. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Papier willen ze er helemaal uit hebben.
     
  16. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Hoe weet je dat?
    M'n zoon heeft geen telefoon... M'n vader heeft alleen een gewone mobiel, geen smart telefoon. Ik hoef die app niet...
     
  17. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij gaan waarschijnlijk geen booster halen, mochten we dan ergens naartoe gaan waar een ctb nodig is, gaan we testen.
    Ik ken iemand die elke week testte voor de zwemles. Testen voor toegang is zo gepiept.
     
  18. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.796
    156
    63
    Ja, hier ook..
    Triest eigenlijk, wat eerder normaal was, ben je nu blij om met een code naar binnen te kunnen :rolleyes:
    Vind zo zielig voor de kinderen
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.582
    6.274
    113
    Denk het wel. Toen wij in oktober Corona hadden was het bewijs een half jaar geldig, de aanpassing naar een jaar is in november gedaan, die van ons is ook aangepast naar een jaar. Dus andersom zullen ze dat ook aanpassen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Vraag me af hoe ze dat dan doen als je een geprinte code hebt?
     

Deel Deze Pagina