Ik wordt het nu wel ff flink zat hoor. 1e week december 2021 raakte mijn jongste besmet via school, hij heeft ook mijn man aangestoken. (Via mijn man kwamen we erachter dat er corona zat aangezien mijn zoontje geen symptomen had). De andere 2 kids en ik raakte niet besmet, maar moesten wel in quarantaine. Mijn man heeft toen 4 dagen in isoltie gezeten. 2e week januari raakte mijn dochter besmet vanuit school, zonder klachten. Ze is niet in isolatie gegaan. Verder raakte niemand besmet. Mijn man en zoontje hoefde niet in quarantaine vanwege hun besmetting in dec, ik was geboosterd (eind dec), dus alleen de oudste zat weer in quarantaine. Vorig weekend raakte mijn jongste weer besmet op school, zonder klachten. Verder heeft hij niemand besmet. Echter vanaf afgelopen maandag heeft mijn mans naaste collega elke dag op kantoor gezeten. Maandag voelde die collega zich ietwat gelabberd, maar niet heel erg. Echter op woensdag werden de klachten erger (beroerd en hoofdpijn), maar gewoon niet ff testen (want dan moest hij "helemaal" naar de winkel om testen te kopen), maar ondertussen gewoon naar kantoor gaan (hij is gevaccineerd en geboosterd) Op donderdag heeft mijn man een thuistest meegenomen naar kantoor en hem die laten doen. Knalpositief. Dus beide zijn gelijk naar huis gegaan. Vrijdag was de thuistest van mijn man nog negatief. Gisteren voelde mijn man hoofdpijn opkomen en was wat rillerig, dus weer getest en bam. Knalpositief. Gelukkig hoeven mijn kids niet meer in quarantaine vanwege de nwe regels, maar begin het echt spuugzat te worden allemaal (en velen met mij natuurlijk). Weer dat opletten in huis etc, priveafspraken wat verzet moet worden etc. Einde maand clverjaardag van mijn ouders en de week erop mijn verjaardag. Zal mij benieuwen hoe ook dit weer in het water gaat vallen. (Sinds dec zijn 4 verjaardagen in het gezin/familie al hierdoor voor ons het water gevallen). Enkel mijn oudste en ikzelf hebben nog geen 1x corona gehad, dus als ik het nu weer niet krijg ben ik volgens mij echt imuun! Mijn jongste hangt erg aan mij. Heb hem vorige week gekust, geknuffeld, uit zijn glas gedronken etc en ik slaap nu ook gewoon naast mijn man. Isolatie doen we niet meer aan . Zo .... heb het ff van me afgeschreven!
Waardeloos, wij hebben het nu 1x in huis gehad, iedereen positief getest, maar ik testte pas na 12 dagen positief en mijn booster was bij de eerste besmetting in huis nog maar 3 dagen geplaatst, ik had als enige klacht een aanhoudend hoestje, toen zat ik ruim 3 weken in quarantaine. Om mij heen blijft het bij 1 besmetting of is iedereen met een week positief getest, waardoor het allemaal niet zo lang hoeft te duren, dus op een andere manier ben ik er ook helemaal klaar mee. Sterkte komende week.
Wat irritant zeg! Wij hebben ook een hoop gedoe gehad sinds begin december. Ik hoop dat het voorjaar voor iedereen veel goeds gaat doen!
Oh bah! Heel herkenbaar! Hier begon het ook in de eerste week december en het heeft ons binnen gehouden van Sinterklaas tot kerst en oud&nieuw en daarna in januari nog een keer. Oudste dochter werd besmet in de klas. Toen iedereen meteen laten testen en alleen onze derde dochter bleek ook besmet zonder klachten. Aantal dagen later werd mijn tweede dochter pas ziek, ook positief. Toen weer allemaal na 5 dagen testen bij ggd en mijn man, zoontje en ik negatief. Volgens de toen geldende regels mochten mijn man en ik (gevaccineerd) uit quarantaine, maar mijn peuter zoon mocht toen natuurlijk pas uit quarantaine als hij 5 dagen nadat onze dochter die als laatst Corona kreeg uit quarantaine, dus we gingen alsnog geen kant op. Toen hij eindelijk getest mocht worden bleek hij nog steeds negatief. Dit was op 18 december. Ik weet nog dat we die dag meteen even met zijn allen naar de kinderboerderij zijn geweest en ‘s avonds pizza’s thuis laten bezorgen om “te vieren” dat Corona ons huis had verlaten. Dit was echter van korte duur, want op maandag 20 december begon ons zoontje te snotteren, ik dacht nog het zal toch niet alsnog hè, maar het zal wel gewoon een verkoudheid zijn zoals peuters wel vaker hebben. Echter op 22 december in de avond begon mijn man verkouden te worden met hoofdpijn, rillingen enz. Thuistest gedaan en die was knal positief. Mijn zoontje de volgende ochtend toen hij wakker werd ook een thuistest gedaan en bleek ook positief. Dat was balen! Mijn man werd toen tijdens de kerst nog best ziek ook. Ik heb toen nog tot 3 januari in quarantaine gezeten en na een negatieve ggd test eindelijk klaar. Kort daarna, toen de kerstvakantie afgelopen was, werden alle kinderen al weer verkouden. Heb ze toen ondanks we nog binnen die 8 weken zaten toch thuis getest en allemaal witte test. Maar in de klassen van de kinderen waren de eerste besmettingen al weer een feit. Mijn tweede dochter had al een paar keer in de klas een hele schooldag naast klasgenootjes gezeten die later Corona bleken te hebben. Gelukkig was zij blijkbaar nog immuun van de vorige keer. Maar mijn oudste dochter werd wel ziek, bijna 8 weken na haar eerste keer Corona. Thuis test gedaan en echt nog knaller positief dan de eerste keer. Nou, daar gaan we weer dacht ik. Mijn zoontje bleek ook al weer positief en kreeg ook klachten. Mijn oudste dochter was gelukkig dit keer na 3 dagen al weer beter. Mijn andere 2 dochters en mijn man bleven dit keer negatief en ik kreeg ook dit keer geen Corona. Kort daarna wel weer alle kinderen flink verkouden soms klaagt er ook één over buikpijn, dus weer die zelftesten doen (negatief) en ik sinds vorige week woensdag ook flink verkouden en niet fit, maar ik test elke dag negatief. Ik word zó moe van het telkens testen van de kinderen, het alert zijn op klachten enz enz. Voor de kinderen vooral niet fijn. Het zit jullie qua Corona ook echt niet mee, hopelijk verlaat het snel jullie huis! En blijf jij ook deze keer weer negatief.
Wat een gedoe hè. Hier ook weer ronde twee van corona in huis. Niemand is ziek. Alleen dat gedoe eromheen ben ik echt beu.
Heel irritant hè! Wij ook vanaf november bezig. Eind November had mijn dochter Corona. Geen afstand gehouden, maar wij beide niet besmet. Half januari weer mijn dochter thuis met klachten, haar neefjes, nichtjes en beste vriendinnetje allemaal besmet en die spelen vaak hier, dus wij weer thuis. Negatieve zelftesten, maar ik was overtuigd dat zij weer Corona had dus wel thuisgebleven en naar de GGD, maar nee. Wel weer 4 dagen thuisgewerkt aangezien ik mijn collega’s niet wilde besmetten en we pas na 2 dagen terecht konden bij de ggd (maandag ziekig, wo ggd, do uitslag, zucht. Nu ben ik al een week benauwd en aan het hoesten, elke dag getest, negatief. Woensdag kwam ik uit school en zou ik bij mijn schoonouders gaan eten met de rest van de familie, dus dacht, test nog een keer voor de zekerheid. En ja hoor, licht positief. Volgende dag knalpositief. Weer thuis. Ik ben 3 dagen mijn bed niet uit geweest en echt brak geweest. Nu begint mijn dochter weer: koorts, keelpijn. Nu maar hopen dat ze positief is en dat we er dan weer een week of 8 vanaf zijn.