hoi! Ik kook altijd appart voor Seff 1 keer in de week maak ik vanalles en vries het in... Vandaag, ik dacht een keer wat anders als aardappelen met groente...een macaronie met zelf gemaakte tomatensaus en broccoli roosjes + halve paprika en een beetje geraspte kaas erover.. nou meneertje vond het helemaal niks! ik had het nog niet gepureerd ofzo...dus dacht, ff met de mixer erdoor...ging ietsjes beter maar na een paar happen ook niet meer! gewoon kokhalsen! dus maar snel weer een bakje uit de vriezer gehaald en maar lekker gewoon aardappels met bloemkool! liefs Emmie
ja ze hebben hun eigen zin en smaak hé maar als je het niet probeert te geven dan weet je ook niet of hij het lust, volgend recept meer succes zou ik zo zeggen
Hier ook een kind dat het liefste gewoon warme prak eet en liever geen nieuwe 'andere' dingen probeert. Maar gewoon blijven aanbieden hoor ze wennen er vanzelf wel aan. Zo bieden wij Kylian al een half jaar of zelfs nog langer soep aan als wij ook soep eten. 2 Weken geleden besloot hij pas dat hij wel een hapje wilde proberen en sindsdien heeft hij er geen problemen meer mee. Groetjes Anita
Bij ons was de zelfgemaakte macaroni ook geen succes. Maar toen ik het later met spaghettini deed, vond ze het wel heel lekker. Denk dat ze de macaroni elleboogjes nog te groot/grof vindt. Misschien is dat bij jouw zoontje ook wel zo.
ja die snelkook macaroni hadden wij ook, idd iets kleiner! maar ik heb het later ook nog gepureerd, en toen at hij het ook niet, dus dat zal het niet zijn... ik heb een paar bakjes in gevroren, dus over een paar dagen proberen we het gewoon weer!
hier is het recept "bruine bonen, tomaat en kip" uit het "opperdepop" kookboek absoluut geen succes! verder heeft ze eigenlijk nog nooit iets geweigerd, zelfs de aardappelen met asperges en ei vond ze lekker, terwijl wij dat ontzettend muf vonden ruiken