hallo, meerdere vragen, onze zoon van bijna 7 wken krijgt 6x de fles van 120ml h.a voeding. Nu belde laatst de kraamhulp op en die vertelde dat we wel langzaam mochten proberen met friso standaard 1. Nu mengen we de fles 2 scheppen h.a en 2 flessen standaard.. Nu doen we dit een week.. maar toch vraag ik me af of dit wel goed is wat we doen. Bij mij en bij mijn man komen er veel allergieen voor... is het dan wel verstandig om te gaan mengen?? Zoonlief reageerd er niet anders op heeft wel wat last van de darmen.. Wel merk ik dat hij na dat de fles leeg is nog zoekend is.. Heeft hij dan nog honger? Hij doet 20 minuten over een fles dus dat is goed. Zou hij evt bij de laatste fles s avonds ook friso extra mogen? of zijn we dan teveel aan wisselen van voeding?? Help Help¨Help.. wat is het beste?? O ja de voeding krijgt hij om de vier uur... Groeten
Hallo, Eigenlijk is het beter om de eerste 6 maanden een hypo allergene voeding aan je kindje te geven wanneer er in jullie gezin allergieën voorkomen. Nu je een aantal voedingen Standaard voeding hebt gegeven, kun je daar toch op over gaan hoor. Wanneer je kindje op volledig Friso Standaard nog steeds niet helemaal tevreden is op de juiste hoeveelheid voeding, kun je de Standaard voeding ook gaan mengen met Friso Extra. Groetjes Eveline
ok.. nou dan blijf ik nog even mengen.. en kijk dan wel aan hoe hij er op reageert.. mocht hij dan nog honger hebben dan kan ik wel de friso extra gaan geven.. Bedankt!