Dat was de vraag die ik kreeg op het schoolplein. uhhhh omdat ik me hier lekker in voel. Ik verzorg mezelf graag goed. Ik draag de gehele dag make up en werk dit zo nu en dan ook bij, waarom??? omdat ik mezelf daar goed bij voel. Gister had ik een lange maxi dress aan met een open rug mijn haar los en wat make up up. Wel fel gekleurde roze lippen maar hey het is lekker weer.. fris fruitig zou je denken... Het antwoord wat ik gaf was ook niet bevredigend voor de mvr in kwestie. Ik kreeg namelijk een jaja naar mijn hoofd... Zelf zou ze het liefst in haar huispak komen kwam er nog achteraan... het was immers maar school. Ik vond het een best vreemd gesprek en ook haar opmerking jaja kon ik niet echt waarderen, blijkbaar moet je eruit zien als een ''slons'' op school omdat??? Wat vinden jullie ervan. Kleden jullie je anders als dat je normaal doet als je naar school gaat? Ben erg benieuwd hoe andere mensen er tegen aan kijken.
Wat treurig dat mensen zich hierom druk maken........ Dan heb je toch echt te weinig te doen! Als je je moet bezig houden met hoe anderen zich kleden?
Nee hoor, ik zie er graag goed uit op het schoolplein in plaats van als een moeke Oke ik draag geen make up maar verder wil ik er graag verzorgd bijlopen...
Als ik werk ben ik netter gekleed dan mijn vrije dagen. Op mijn vrije dagen loop ik het liefst in een shirt en spijkerbroek. Maar ik kleed mij niet speciaal om oid voor school.
Momenteel kom ik zelden op school omdat oudste kinderen zelf gaan maar heb er nooit als een dweil bijgelopen op school. Nu zie je dat bij ons op het schoolplein ook niet. Gewoon vlotte moderne vrouwen die zich niet helemaal verliezen in het moederschap. Hier ben je dus eerder een uitzondering als je aan komt zetten met een huispak joggingsbroek etc. Is gewoon een raar mens joh haha
Ik kleed mij precies hetzelfde als dat ik de rest van de dag doe, opgemaakt en al. Ik vind de bemoeienis van die mevrouw echt belachelijk en daar moet je je niks van aantrekken hoor!
Haha wat een muts zeg! Alsof je het doet om haar de ogen uit te steken. 4 ochtenden moet ik werken en dan sta ik gewoon in mijn skinny, makkelijke schoenen en shirt/jas aan op school Vandaag mijn vrije dag en ja ik ook kwam in maxi dress het schoolplein op gewandeld. Draag altijd mascara/oogpotlood/eyeliner en soms lipgloss. Haren gaan meestal in een vlechtcreatie. Draag waar ik mijn prettig in voel en zal echt nooit in huispak buiten huis lopen. Sterker nog, ik heb er niet eens 1 haha.
Joggingbroek draag ik niet buitenshuis, alleen als ga hardlopen. Vind het vreselijk als vrouwen in een joggingbroek lopen en er onverzorgd uit zien. Leuke joggingbroek oké, maar verzorg jezelf dan ook. Ik heb altijd make up op, leuke jeans e.d.
hangt ervanaf hoe ik me voel en of ik haast heb. in de ochtend wil ik er ook wel eens als ma flodder bijlopen in het shirt van mijn mannetje (ok heb nu ook vrijwel geen keuze meer wat kleding aangaat maar goed) als ik de tijd heb dan vind ik het wel leuker om er wat meer tijd aan te besteden. maar eerlijk is eerlijk... het zal me een rotzorg wezen wat anderen aandoen, wat ik aan doe. het is geen modeshow toch. en ach als ik in de ochtend een huispak-broek aan heb, lekker belangrijk toch. en als iemand in een mooie jurk gaat, prima toch. ieder zijn keuze. beetje gek gesprek idd
Ik zie er wel altijd verzorgd uit eigenlijk, draag ook altijd make-up (ok, alleen bij lange duurloopjes niet haha) Maar vind het wel apart dat iemand je erop aanspreekt. Vond ze het niet gewoon leuk dan? Ach, misschien was het jaloezie.. als jij het maar leuk vindt toch? Moet wel zeggen, vandaag weer een mooie zomerdag en je kunt gewoon zien wie de korte broekjes en shirtjes van vorig jaar weer aan hebben gedaan, ook al zijn ze 10 kilo zwaarder dan vorig jaar Maare... leven en laten leven he
sta nu te wachten in een kort jurkje en ook make up etc...zal dalijk ook weer van alles te horen krijgen ben ik bang
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben.. Ik denk dat ze zelf gewoon jaloers zijn omdat zij niet weten hoe ze zich leuk kunnen kleden. Dus lekker niks van aan trekken,je mag toch trots en happy met jezelf zijn?
Wat een vreemde vrouw om dit zo te vragen en dan ook nog die opmerking. Misschien wat jaloezie? Mijn dochter gaat natuurlijk nog niet naar school. Maar op het kdv kom ik soms aan in mijn joggingbroek en soms leuk gekleed. Vandaag toevallig ook in de make-up met een maxidress en kreeg er gelijk een opmerking over dat het zo mooi was. Nou dat kan ik echt waarderen. Maar die vrouw bij jou op het schoolplein... Vreemd..
Wat een doos zeg. Bij ons staan echt heel veel verzorgde moeders. Een paar komen altijd om trainingspak. Moeten ze lekker zelf weten. Maar kijken en commentaar hebben gebeurt altijd. Hier kijken ze naar tattoos alsof ze er nog nooit 1 gezien hebben 😁
Ze was gewoon jaloers Heb ik zelf ook wel eens hoor. Dan loop ik in de supermarkt met mijn ongewassen haar, spijkerbroek en groot t shirt, sans make-up. En dan komt er een vrouw langs, tip-top in orde; make-up gedaan, haar haar valt perfect langs haar schouders, geweldig leuke schoenen en allemaal perfecte boodschapjes in haar perfect rollende mandje. Dan kom ik langs met mijn kapotte mandje die ik als een holbewoner vooruit trek en dan denk ik: "k*twijf .. met je stomme perfecte wenkbrauwen." sorry
Mijn man moest er wel erg om lachen.. Hij stond vanmorgen wel met mijn onesie in zijn handen... " schat moet je deze niet aan'' Ik heb geen idee of het jaloezie was...
Kan niet anders dan dat het jaloezie is! Wat naar zeg. Je hebt helemaal gelijk, omdat jij je daar goed bij voelt! Van mij wordt niet begrepen dat ik na mijn werk niet in een huispak schiet? Ik voel me daar niet prettig bij, daarom niet. Er wordt ook niet begrepen dat ik nooit zonder make-up de deur uit ga, ook daar voel ik me niet prettig bij. Wie bepaalt wat wel en niet mag hè?
haha waar bemoeit ze zich mee ze is er zeker nogal mee bezig iedereen moet het vooral zelf weten maar ik vind het erg fijn om er verzorgd uit te zien
Op mijn vrije dagen draag ik vaak wel een spijkerbroek met shirt, dat vind ik toch makkelijker dan een jurk. Maar ik draag op zich graag wat vrouwelijks. Ik heb niet het beste figuur ter wereld en probeer er wel goed gekleed uit te zien. Maar hier op het schoolplein komt echt alles langs dus ik zou veel moeite moeten doen om op te vallen.