Mijn dochtertje woest woensdag 8 weken en drinkt sinds 3 dagen behoorlijk slecht. Ik geef haar een flesje van 120/4 nutilon waarvan ze na de helft drinken huilt en de fles niet meer wilt. Ik krijg het met geen mogelijkheid erin. Voorheen dronk ze bijna altijd alles op maar nu laat ze met gemak 70 cd staan. Ze slaapt sinds die dagen ook slechter blijft langer wakker. Nu is mijn vraag, kan dit het 8 weken sprongetje zijn? wie heeft hier ervaring mee?
Ik ervaar momenteel precies hetzelfde. Dl is ongeveer even oud en ze doet precies hetzelfde, slecht drinken, eerder komen voor de volgende fles, meer huilen, langer wakker en slecht slapen. Ze kan ook ineens meer dus ik denk inderdaad aan de 8-weken sprong. Ik ga er lekker in mee en over een paar dagen zal het wel weer voorbij zijn!
Ze is verder rustig maar ik merk dat Ze ook niet graag alleen gelaten wordt. Eerst dacht ik dat het aan de fles lag nu een ander geprobeerd in het begin drinkt ze prima, pas na de helft wilt ze niet meer. Ik moet het maar een paar dagen afwachten. Hoelang kan dit duren?